Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony Cyber-shot DSC P72 - digitalkamera
Fra : TJM

Dato : 06-09-03 08:16

Hej Gruppe

Jeg tænker på at købe ovenstående. Er der nogle der har erfaringer med det?

Jeg har set det til 2400 hos Itbutikken.

a.. Effektive 3.2Mega pixels
a.. 3x optisk zoom
a.. Smart zoom 9,6
a.. 14 bit DXP
a.. Memory Stick PRO
a.. MPEG Movie VX med lyd
a.. Stamina 320 billeder, 160 minutter
a.. Optisk søger / 1.6" farveskærm (61K punkter)
a.. Bredt autofokus (Automatisk)
a.. Medfølger: 16MB Memory Stick, Software,

Mvh

TJM

Fra : Olesen

Dato : 06-09-03 08:25

"TJM" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker på at købe ovenstående. Er der nogle der har erfaringer med
det?

> a.. Memory Stick PRO
> a.. Medfølger: 16MB Memory Stick, Software,

Synes ikke det er smart med Memory Stick.
Priserne er dyrere end Compact Flash og
'de andre', og 16 MB medleveret er IKKE
seriøst.

Ellers smukt apparat

Fra : Jesper H.C

Dato : 06-09-03 09:16

til gengæld understøttes Memory stick pro og det er ret hurtigt og der kan
købes ret store kort - så jeg synes faktsik at Memory stick er ret godt. De
koster desuden ikke ret meget mere end andre kort tjek evt. www.edbpriser.dk
! Og kameraet fejler i hvert tilfælde intet !

--
/ Jesper H.C.
for direct mail please remove "FJERNDETTE" from email.

Fra : Jesper H.C

Dato : 06-09-03 09:17

Det er et ganske godt kamera... se evt. her
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/p72.html !

Fra : Michael H

Dato : 06-09-03 15:18

Jeg kan da kun anbefale dette kamera - jeg købte det før sommerferien, men
du skal nok starte med at købe et stort kort og et sæt ekstra batterier

Jeg købte selv et 128MB kort og der kan være rigtig mange billeder, og med
et ekstra sæt batterier i lommen er der til de fleste udfulgter/fester!

Michael