Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste digital kamera til under 2000 kr.?
Fra : core99

Dato : 02-09-03 17:59

Hvad siger i?

Fra : OZ

Dato : 02-09-03 21:52

"core99" <core99@delite.dk> skrev i en meddelelse
news:3f54cc5d$0$54781$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvad siger i?

Jeg siger, at det bedste digitale kamera fås til langt mere.
Prøv med 50 kilo.

OZ.

Fra : core99

Dato : 02-09-03 23:14

> Jeg siger, at det bedste digitale kamera fås til langt mere.
> Prøv med 50 kilo.
>
> OZ.

Jeg kunne vel ikke låne pengene af dig?

Mange tak (*grin*)

Fra : KH

Dato : 03-09-03 08:47

> Jeg kunne vel ikke låne pengene af dig?

Desværre.. går ikke..
Jeg har lige selv brugt dem..

> Mange tak (*grin*)

Selv tak.

OZ.

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 02-09-03 23:22

Der kommer jo nye hele tiden
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Nikon/nikon_cp2100.asp kunne måske
være et bud.
Der er jo nogle som ikke er tilfreds med et "gammelt" kamara, så måske kan
du lave et fund brugt.
Prøv ww.dba.dk

Jan

Fra : Anders pedersen

Dato : 03-09-03 08:39

On Wed, 3 Sep 2003 00:22:06 +0200, Jan Emil Christiansen wrote:

> [...]
> være et bud.
> Der er jo nogle som ikke er tilfreds med et "gammelt" kamara, så måske kan

Eller et kig på endpriser
http://tinyurl.com/m2di
Du kan få selve kameraet til under 2000kr men derer os andet tilbehør
Et prisliste eksembel

Hp photosmart 795 1844,00
sd kort 128mb 384,00
Ialt 2228,00
Dertil kommer genopbladelige batterier samt eventuel lader.

Anders

Fra : core99

Dato : 03-09-03 23:11

> Eller et kig på endpriser
> http://tinyurl.com/m2di
> Du kan få selve kameraet til under 2000kr men derer os andet tilbehør
> Et prisliste eksembel
>
> Hp photosmart 795 1844,00
> sd kort 128mb 384,00
> Ialt 2228,00
> Dertil kommer genopbladelige batterier samt eventuel lader.
>
> Anders

Dit link der er vist i stykker (404)