|
| Midtdata snyder Fra : Ukendt |
Dato : 16-09-03 09:19 |
|
Jeg har returneret en vare til Midtdata som var defekt. Midtdata skriver på
deres hjemmeside at de har testet varen defekt og den venter på ombytning. I
dag modtager jeg så en pakke med en opkrævning fra dem. På fakturaen står at
den er fundet uden fejl. Det opkræves der gebyr for. Så ringer jeg til
Midtdata, hvor de siger at det er deres leverandør, der har testet den uden
fejl - og at de slet ikke har testet den, selvom det står på deres website.
Og de tror mere på deres leverandør end på kunden...
Vi er to der har testet varen defekt, mig og den kammerat som havde varen i
brug. Så dette er en advarsel om Midtdata, der snyder (eller bliver snydt)
med deres garantireperationer.
Mvh Tommy
(der er fejl i min emailadresse)
| |
WTR (16-09-2003)
| Kommentar Fra : WTR |
Dato : 16-09-03 09:44 |
|
Hvis det er inden for 14 dages returret, så meddel firmaet, at du ønsker at
gøre brug af din 14 dages returret, og at du dermed beder om annulering af
fakturaen.
"TBJ" <bruus[snabela]os.dk> skrev i en meddelelse
news:3f66c767$0$13270$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har returneret en vare til Midtdata som var defekt. Midtdata skriver
på
> deres hjemmeside at de har testet varen defekt og den venter på ombytning.
I
> dag modtager jeg så en pakke med en opkrævning fra dem. På fakturaen står
at
> den er fundet uden fejl. Det opkræves der gebyr for. Så ringer jeg til
> Midtdata, hvor de siger at det er deres leverandør, der har testet den
uden
> fejl - og at de slet ikke har testet den, selvom det står på deres
website.
> Og de tror mere på deres leverandør end på kunden...
> Vi er to der har testet varen defekt, mig og den kammerat som havde varen
i
> brug. Så dette er en advarsel om Midtdata, der snyder (eller bliver snydt)
> med deres garantireperationer.
>
> Mvh Tommy
> (der er fejl i min emailadresse)
>
>
| |
Ukendt (16-09-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 16-09-03 14:16 |
|
Ups... skulle have været sendt til dk.forbruger...
Mvh Tommy
"TBJ" <bruus[snabela]os.dk> skrev i en meddelelse
news:3f66c767$0$13270$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har returneret en vare til Midtdata som var defekt. Midtdata skriver
på
> deres hjemmeside at de har testet varen defekt og den venter på ombytning.
I
> dag modtager jeg så en pakke med en opkrævning fra dem. På fakturaen står
at
> den er fundet uden fejl. Det opkræves der gebyr for. Så ringer jeg til
> Midtdata, hvor de siger at det er deres leverandør, der har testet den
uden
> fejl - og at de slet ikke har testet den, selvom det står på deres
website.
> Og de tror mere på deres leverandør end på kunden...
> Vi er to der har testet varen defekt, mig og den kammerat som havde varen
i
> brug. Så dette er en advarsel om Midtdata, der snyder (eller bliver snydt)
> med deres garantireperationer.
>
> Mvh Tommy
> (der er fejl i min emailadresse)
>
>
| |
KA (20-09-2003)
| Kommentar Fra : KA |
Dato : 20-09-03 14:46 |
|
Jeg har købt hos dem for mere end 500k efterhånden. Jeg er aldrig blevet
snydt. Mon ikke der e rbegået en fejl et sted i stedet.
| |
|
|