formularer på ved siden af hinanden muligt~
Fra : Uffe Jensen

Dato : 17-09-03 21:39

Jeg har problemer med at 2 formularer på en webside
ikke kommer til at stå ved siden af hinanden, men formular
nr. 2 starter på en ny linje.

Det samme er tilfældet med tabeller.

Hvordan undgår man dette automatiske linjeskift ?

Hilsen Uffe.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 17-09-03 22:44

"Uffe Jensen" <ufjens@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> nr. 2 starter på en ny linje.
>
> Det samme er tilfældet med tabeller.
>
> Hvordan undgår man dette automatiske linjeskift ?

- En tabel med to kolonner, en form i hver.
- Brug div og css til det. (www.html.dk)

Mvh
FB
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Hanne Eeg

Dato : 18-09-03 13:34

> - En tabel med to kolonner, en form i hver.
> - Brug div og css til det. (www.html.dk)

Og ER der vitterligt tale om tabel, så opret 2 celler.

Eks. <table cols="2" [evt. border og andre attibutter]
summary="formular1 til venstre - formular2 til hoejre" width=100%
valign="top">
Indsæt formular1 her
Indsæt formular1 her

Mon ikke, det er vertical-alignment, du mangler?
Det kan også gøres med css. (style="[definition fra dit
stylesheet med vertical-align:top er inkluderet]")

Venlig hilsen

Hanne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne