Skærme
Fijala 3554
Hva' så Madsen, vi (jeg) venter i spænding~
Fra : Dr.Ralph

Dato : 18-09-03 21:29

Leger du med opsætninger lige nu - eller har du overhovedet fået den med
posten i dag ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Kim Correll

Dato : 18-09-03 21:43

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message
> Leger du med opsætninger lige nu - eller har du overhovedet fået den med
> posten i dag ?
>
> --
> Kind regards/Venlig Hilsen
> Dr. Ralph

Jeg sad her til morgen og tænkte nærmere over mit valg af en VP181b. Skærmen
er uden tvivl alt det, jeg søger i en skærm, men var meget i vildrede over
de 18". Jeg ønskede egentligt en 19" skærm, da overgangen fra min 17" tft
ellers var for lille.

Så jeg har taget mig sammen og ændret min bestilling til en VP201b, selvom
merprisen er rimeligt heftig. Jeg skulle gerne kunne hente den i morgen. Jeg
skal også gerne komme med nogle indtryk, når jeg har fået den.

Hilsen
Kim

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-09-03 22:06

Dr.Ralph skrev:

> Leger du med opsætninger lige nu - eller har du overhovedet fået
> den med posten i dag ?

Jeg har skam siddet det meste af dagen og gloet ind i den djævel :)

Madsen.