Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Syncmaster 700B
Fra : Carsten Hjerresen

Dato : 09-09-03 20:39

Hejsa

Jeg har en 17" Samsung Syncmaster 700B, som desværre er gået i stykker
og jeg skal i den forbindelse oplyse indkøbsprisen til
forsikringsselskabet.
Er der en der kan huske hvad en sådan kostede fra ny for 3-4 år siden
?

Carsten

Fra : Hans

Dato : 10-09-03 09:08

Carsten Hjerresen wrote:
> [...]
> forsikringsselskabet.
> Er der en der kan huske hvad en sådan kostede fra ny for 3-4 år siden

Ca. 3500 kr.

/ Hans

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 10-09-03 09:27

Carsten Hjerresen wrote:

> [...]
> forsikringsselskabet.
> Er der en der kan huske hvad en sådan kostede fra ny for 3-4 år siden

Den eneste periode den var med i Zitech kataloget (ja - jeg har dem
liggende tilbage fra 1995 bare for nostalgiens skyld), var fra sommeren
1998 til 4.775 inkl. moms.

/klaus

Fra : Carsten Hjerresen

Dato : 10-09-03 09:44

On Wed, 10 Sep 2003 10:26:31 +0200, Klaus Jorgensen <kj@no.spam>
wrote:

>Den eneste periode den var med i Zitech kataloget (ja - jeg har dem
>liggende tilbage fra 1995 bare for nostalgiens skyld), var fra sommeren
>1998 til 4.775 inkl. moms.
>

>/klaus

Takker.
Har du mulighed for at scanne den side i kataloget og så sende den til
min email ?

Carsten

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 10-09-03 10:17

Carsten Hjerresen wrote:

> Takker.
> Har du mulighed for at scanne den side i kataloget og så sende den til
> min email ?
>
> Carsten

Jeg har postet den i news:dk.binaer under news:3F5EE8A5.A4E5793C@no.spam

/klaus

Fra : Carsten Hjerresen

Dato : 10-09-03 11:55

Helt perfekt. Mange tak for hjælpen.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-09-03 12:23

"Klaus Jorgensen" <kj@no.spam> wrote in message

> Jeg har postet den i news:dk.binaer under news:3F5EE8A5.A4E5793C@no.spam

hehe, og bemærk så lige prisen på en 15" tft, 22 tusinde.. dammit.

(Giver lige min Acer 732 en krammer)

Mvh.

Kim