Skærme
Fijala 3554
Fladskærm....hvilken een??
Fra : Frederik Sunne

Dato : 09-09-03 10:33

Hej Skærmfolk,

Jeg er på udkig efter en god og billig 17" fladskærm til kontorbrug og måske
en film i ny og næ.
Jeg har følgende i kikkerten:

Samtron LCD Series 71S
Orion S1770T9

Begge to virker seriøse - og fås til ca. 3 kilo. Er der nogle som har nogle
kommentarer??

Venlig hilsen,

Frederik Sunne

Fra : Simon Baun

Dato : 09-09-03 11:10

Samsung 172V.. til ca 3100.
Kan kun råde dig til at holde dig fra de mærker du nævnte.

Mvh Simon

Fra : Frederik Sunne

Dato : 09-09-03 21:14

3100 kr? hvor kan man få en 17" Samsung til det?

Venlig hilsen,

Frederik

Fra : JK

Dato : 10-09-03 08:37

On Tue, 9 Sep 2003 22:14:14 +0200, "Frederik Sunne"
<frederik@[remove]soundfields.dk> wrote:

>3100 kr? hvor kan man få en 17" Samsung til det?

En arme stakkel der ikke kender www.edbpriser.dk

Tænk !

3025 kr. hos http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=21447

hilsen

John

Fra : Frederik Sunne

Dato : 11-09-03 10:00

Hej John,

Så stakkel er jeg nu ikke, har kendt til den side
i 3-4 år.
Det er ikke så mærkelig at jeg ikke kunne finde
den, for i databasen er den indekseret som en
CFT skærm.
Prøv: vælg 17" og mærke = Samsung, skærm= LCD og Maxpris= 3100.

Prøv derefter det samme, men med skærm på CFT.
U see??

Den billigste
skærm jeg får koster 3.500 kr. Det vil sige at den
du fandt er forkert indekseret i databasen.

Tak for hjælpen ;)

Hilsen,

Frederik

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-09-03 10:31

"Frederik Sunne" <frederik@[remove]soundfields.dk> skrev

> Den billigste
> skærm jeg får koster 3.500 kr. Det vil sige at den

Ved at vælge "LCD" udelukker man *mange* LCD-skærme fra sit endelige
søgeresultat. Sørgelig indeksering...

mvh
Peter

Fra : Simon Baun

Dato : 11-09-03 19:47

> Den billigste
> skærm jeg får koster 3.500 kr. Det vil sige at den
> du fandt er forkert indekseret i databasen.

Du stoler på andre folks kode = dårlig ide.
Prøv at kig på det link han poster istedet for. Skal ikke meget til for at
kunne se at det IKKE er en crt skærm..
Du kunne jo også bare kigge på samsungs hjemmeside, og finde ud af hvad en
172V er..

Fra : Rookie All Stars

Dato : 09-09-03 15:00

> [...]
>
> Samtron LCD Series 71S
> Orion S1770T9
>
> Begge to virker seriøse - og fås til ca. 3 kilo. Er der nogle som har

Kender ingen af dem .. men kan varmt anbefale :
17" BlackView (1280*1024 at 75Hz) - den er flot og rimelig i pris : ca.
3.000,-

... både film (f.eks. IceAge) og spil (RtCW) ser godt ud på den. Mange taler
om pixelfejl på deres TFT, men jeg har ikke een på min