Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign probs
Fra : Jan Apollo

Dato : 09-04-01 07:57

Kan ikke åbne programmet
Får meddelelsen : InDesign har medført en fejl i COOLTYPE.DLL InDesign
lukkes

Samtidig får jeg også problemer i Acrobat
: Acrod32 har medført en fejl i MSVCRT.DLL
Acrod32 lukkes

Nogen der har prøvet det ?

VH

Jan

Fra : Lasse

Dato : 09-04-01 08:55

"Jan Apollo" <apollo10@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lukkes
>
> Samtidig får jeg også problemer i Acrobat
> : Acrod32 har medført en fejl i MSVCRT.DLL

Hej Jan, det kunne lyder som om du har installeret Acrobat efter du har
installeret InDesign, og at der derfor er sket en DLL-delingsfejl.. Prøv at
geninstallere begge igen.
Hvis det kun er Acrobat Reader, så installer den fra InDesign CD'en, hvis
den vel at mærke er ny nok..

Mvh
Lasse

Fra : Capt´n Mauser

Dato : 09-04-01 09:15

Jeg har haft samme problem.
Det var fordi jeg havde installere for mange fonte .......
Jeg af installerede en masse af dem og problemet var væk.
Jeg fandt noget om det på Adobe´s hjemmeside dengang.

MVH
CM

Fra : Jan Apollo

Dato : 09-04-01 10:06

Tak for svarene, jeg er lige på vej ud ad døren, påskeferie!!!!, men jeg
tror at det er den der med fontene der er problemet,. Jeg havde lige
installeret ca 50 nye (dumt)
VH
Jan

Fra : Jan Apollo

Dato : 09-04-01 10:45

Det var for mange fonte installeret!
Bukker og takker for den rigtige medicin.
Jan Apollo
God påske