Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Lav GeForce ydelse?
Fra : Christian Meyer

Dato : 09-04-01 06:46

Hejsa!

Jeg har kørt en benchmark test for mit grafikkort, et Asus Geforce 256
AGP V6600, med 32 MB SG ram.
Testen var den der laves i programmet Dr. Hardware.
Scoren lå ikke medet over et 4 MB PCI grafikkort.
Hvad kan problemet være? Jeg mener jeg har de nyeste drivere. Skal man
bruge dem fra Asus eller dem fra Nvidia?

Mit bundkort et Soltek 67c/67w. 400 MHz Celly, 128 MB Ram, Win98se.
--
Mvh.
Christian Meyer

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 09-04-01 23:49

> Jeg har kørt en benchmark test for mit grafikkort, et Asus Geforce 256
> AGP V6600, med 32 MB SG ram.
> Testen var den der laves i programmet Dr. Hardware.
> Scoren lå ikke medet over et 4 MB PCI grafikkort.

Hvis der i testen bliver brugt et 4 Mb Pci graffikort, som
sammenligningsgrundlag må det da være temmelig gammelt!?! - Og isåfald, vil
man ikke kunne bruge det til særlig meget...

@ggemam