Opstartskapital
Fra : Bo Erik Nielsen

Dato : 19-09-03 12:06

Jeg har en forretningsplan til opstart af en butikskæde i hele norden, evt.
senere hele europa.

Konceptet er som følgende :

Salg af :

Computer
Hårdevidevare
Radio/TV
Isenkram
Visse dagligvare.

Mange varegrupper, men få vare i hver gruppe. Billigste pris på hver vare.

Dvs. en konkurrent til bl.a. Bilka, Aldi, Netto, El-giganten, Eletric-city
osv.

Jeg har et forventet kapitalbehov på over 20 mill.

Hvordan kan jeg skaffe sådan en kapital ????
Hvilke investeringsforeninger vil evt. være interesserede i sådan et projekt
?

Jeg forventer at omsætningen i løbet af ganske få år vil kunne overstige 3
milliarder årligt.

Mvh.

Bo Erik Nielsen
Lavprisbutikken.dk (lavprisbutikken.se, lavprisbutikken.no,
lavprisbutikken.com)

Fra : Jacob Riis

Dato : 19-09-03 13:28

"Bo Erik Nielsen" <blk3446@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en forretningsplan til opstart af en butikskæde....[klip]

> Mvh.
>
> Bo Erik Nielsen

Den her nyhedsgruppe er til diskussion af mulige investeringer. (fx aktier,
obligationer og fast ejendom). Jeg ville i stedet spørge i news:dk.penge
eller måske news:dk.erhverv

Du kan her http://www.usenet.dk/grupper.pl se en oversigt over de danske
grupper hvis du er i tvivl om hvor du skal poste.

Held og lykke med din butikskæde

--
Jacob