fyldt skinkemignon
Fra : Palle & Charlotte

Dato : 21-09-03 08:25

er der nogen der ligger inde med en god o+skrift på fyldt skinkemignon

--
Hilsen
Palle & Charlotte

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-09-03 20:45

Hej Palle og Charlotte

"Palle & Charlotte" <detvildugerne@vide.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ligger inde med en god o+skrift på fyldt skinkemignon

Når jeg laver skinkemignon, har jeg to måder at lave den på.

Den ene er ikke fyldt, men den smørre jeg med en blanding af smør, hvidløg,
oregano, salt og peber. Lægger den i et fad med lidt vand i, og steger den i
ovnen i 35-40 min (stegetermometer skal vise 60 grader ( skal nemlig være
rosa stegt ).

Den anden er fyldt. Jeg åbner den på langs, og smørre den med hvidløgs
smørreost, drysser med salt og peber. Lukker den med et par kødnåle, og
steget den på samme måde som første, dog får den lidt længere tid da den
ikke behøver være rosa stegt.

Velbekomme

Bolette

Fra : kim rasmussen

Dato : 22-09-03 23:26

Hej Palle og Charlotte

Jeg fylder mignonen med pesto , soltørrede tomater i tynde strimler , tynde
skiver hvidløg ,frisk basilikum, parmasan ost eller bøffelmozzarellaost, et
par skiver røget tørret skinke eller bacon ,salt og peber.Lukker med
kødnåle.
Bruner den af og kommer 2-3 glas tør hvidvin ved,1 stor tomat finthakket,
et lille løg meget finthakket. Lader det hele simre ca 25-30 minutter .Tager
kødet op ,reducerer saucen til det halve og kommer 1/4 l fløde på ,simre i
ca 5 minutter og kommer så ca 100 gram gorgonzola på panden eller i gryden,
smag til med salt og peber , Kødet skæres i skiver og lægges i serveringsfad
og saucen hældes over og serveres med frisk pasta ,godt brød og et godt glas
rødvin

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : sune vuorela

Dato : 23-09-03 06:17

En der kalder sig "Palle & Charlotte" <detvildugerne@vide.dk> skrev:

>er der nogen der ligger inde med en god o+skrift på fyldt skinkemignon

åbn den på langs

put chorizo-skiver ind

chorizo er sådan en spansk paprikaagtig spegepølseagtig ting

Steg som du plejer at gøre

spis!