Gevind i gamle bordben
Fra : id

Dato : 21-09-03 07:28

Hej gruppe!

Er der nogen der kender en som kan lave gevind til gamle bordben (TRÆ)

Jeg har 2 bordben til et gammel spisebord hvor gevindet er rykket af, derfor
søger jeg en trædrejer som kan slå gevind

Jeg ved ikke om det er den rigtige grupppe jeg har søgt i, forslag til andre
grupper modtages med tak

Mvh.

Id

Fra : Hauge [8250]

Dato : 21-09-03 07:49

Hejsa

"id" <ioghjc@FJERNDETTEmobilixnet.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender en som kan lave gevind til gamle bordben (TRÆ)
>
> Jeg har 2 bordben til et gammel spisebord hvor gevindet er rykket af,
derfor
> søger jeg en trædrejer som kan slå gevind

Kan være du kan bruge Leth's råd fra 2000, som jeg kom i tanker om:
http://www.dr.dk/leth/classic/raad_sider/raad_gl_uds/221100.htm

> Jeg ved ikke om det er den rigtige grupppe jeg har søgt i, forslag til
andre
> grupper modtages med tak

Jeg vil da tro, at det her er det rette sted, da det jo faktisk hører under
hus

Mvh Hauge

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 21-09-03 10:19

id <ioghjc@FJERNDETTEmobilixnet.dk> skrev i en
> [...]
derfor
> søger jeg en trædrejer som kan slå gevind

Hvorfor ikke bare lime dem i med f.eks. plasticpadding?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Calle.

Dato : 21-09-03 10:41

id wrote:
> [...]
> derfor søger jeg en trædrejer som kan slå gevind
>
> Jeg ved ikke om det er den rigtige grupppe jeg har søgt i, forslag

du kan også få det lavet på en alm. metal drejebænk, så find et værksted. og
spør dem pænt.

--
Calle

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 23-09-03 23:55

On Sun, 21 Sep 2003 08:28:06 +0200, "id"
> [...]

>Jeg har 2 bordben til et gammel spisebord hvor gevindet er rykket af, derfor
>søger jeg en trædrejer som kan slå gevind

En søgning i Fagbogen (www.degulesider.dk) på trædrejer giver 13
resultater, flertallet af en eller anden årdsag i Jylland.

vh

KS

Fra : Calle.

Dato : 24-09-03 01:01

kelds snabela ofir dot dk wrote:

> En søgning i Fagbogen (www.degulesider.dk) på trædrejer giver 13
> resultater, flertallet af en eller anden årdsag i Jylland.

fordi det er håndværk, det magtes ikke på sjælland >
--
Calle

Fra : Bosse

Dato : 24-09-03 21:09

"Calle." <FAKE@FAKE.FAKE> wrote in message

> fordi det er håndværk, det magtes ikke på sjælland >
> --
> Calle

LOL

Lasse