Flyrejser- planlægningsværktøj?
Fra : Lars Rahbek

Dato : 21-09-03 05:03

Hej

Jeg leder efter et sted hvor man kan få et overblik over de forskellige
ruter pr. selskab der går fra forskellige lufthavne, dvs. en slags køreplan
pr. lufthavn/by. Håber nogen kan hjælpe med et link el.lign.

Baggrunden er at jeg nogen gange har brug for at tilrettelægge rejser til
lidt afsides destinationer, pt. set fra Kina. Når jeg bruger de sites jeg
kender på www (f.eks. cheaptravel.com) får jeg oftes en rute med lang
rejsetid/flere mellemlandinger, sikkert ud fra hvilke selskaber den
pågældende site nu lige får mest ud af at promovere.
Jeg leder efter en database, site eller ligende, hvor jeg kan gå 'baglæns',
dvs. f.eks. starte med at se hvortil min slut destination har direkte
flyvninger, på hvilke uge dage og med hvilke selskaber.

Håber I kan hjælpe, om ikke andet så med bedre alternativer end
cheaptravel.com

Mvh.
Lars

Fra : Mads Vestergaard