forvirret?????.
Fra : frank jørgensen

Dato : 20-09-03 18:07

Hej ng.
jeg har en sang med guns and roses,der hedder cats in the cradl and a
silverspoon.så siger en kammerat at det er altså med ugly kid joe,og jeg har
nu begge og kan ikke selv høre forskel.
Har guns a roses lavet den i samme version?
mvh frankie.

Fra : Thomas

Dato : 20-09-03 18:11

Sangen har INTET med Guns N' Roses at gøre.
Den er 100% lavet af Ugly Kid Joe. Men der har
åbenbart været nogen derude der har fået fat i sangen,
som ikke har været klar over hvem det er med... Og
så har de måske syntes at det lød som Guns N' Roses,
og så har de skrevet det navn... Det er bare en fejl.
Det er Ugly Kid Joe... IKKE Gn'R

Fra : Ralph

Dato : 20-09-03 18:36

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Sangen har INTET med Guns N' Roses at gøre.
> Den er 100% lavet af Ugly Kid Joe. Men der har

Sangen har INTET med Ugly Kid Joe at gøre - udover at de har indspillet den.
Sangen er skrevet og fremført af Harry Chapin - 1970´ernes svar på "we are
the world" og "gi´ en hånd til Afrika" - desværre dræbt i et trafikuheld i
starten af 1980´erne.
Hør evt. danceband on the Titanic, 50.000 pound of bananas, W.O.L.D., a
better place to be, Taxi..................

Venligst
Ralph

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-03 18:43

> [...]
> the world" og "gi´ en hånd til Afrika" - desværre dræbt i et trafikuheld i

Satans til langsomme opkobling jeg har :(
--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Ralph

Dato : 20-09-03 19:29

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@teliamail.dk> skrev i en
> Satans til langsomme opkobling jeg har :(

Du lyder som en kender, send din rigtige adresse til mig, så får du en CD,
Venligst
Ralph

Fra : SJ

Dato : 20-09-03 19:29

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@teliamail.dk> skrev i en
meddelelse news:3f6c919c$0$7242$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> den.
>

> Satans til langsomme opkobling jeg har :(

Yeah right!
Nice try!

Fra : Christian Muus

Dato : 21-09-03 18:48

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Hør evt. danceband on the Titanic, 50.000 pound of bananas, W.O.L.D., a
> better place to be, Taxi..................

Johnny Cash har også lavet en version af den, men ved ikke hvem der kom
først

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-03 18:40

> [...]
har
> nu begge og kan ikke selv høre forskel.
> Har guns a roses lavet den i samme version?

Det bedste af det hele er at det hverken er GNR eller Ugly Kid Joe der
oprindeligt har lavet den, men derimod Harry Chapin
http://www.littlejason.com/chapin/songs/catcrad.html
--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/