Antal skærme til G5
Fra : [6000]Søren

Dato : 20-09-03 18:32

Er der nogen der ved om der kan sættes 2 skærme til en G5 med det standard
skærmkort der er i maskinen. Der er tale om "almindelige" Sony skærme, altså
ikke fladskærme. Hvis der kan sættes 2 til, hvilken type adapter skal jeg så
bruge.

Søren

Fra : Karl Antz

Dato : 20-09-03 17:43

[6000]Søren <xxsrl@get2net.dk> wrote:

> [...]
> ikke fladskærme. Hvis der kan sættes 2 til, hvilken type adapter skal jeg så

Du skal dels have en adapter fra ADC, som er Apple's specialstik
(indeholdende både digitalt video, usb og strøm) til VGA, dels en
adapter fra DVI til VGA.

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : [6000]Søren

Dato : 20-09-03 19:40

Det lyder jo til at jeg ikke behøver at investere i et ekstra skærmkort. Der
følger jo en adapter med en ny G5. Hviken en er det så jeg mangler ?

Mvh

Fra : Peter Kiil

Dato : 21-09-03 00:48

[6000]Søren - xxsrl@get2net.dk on 20/09/03 20:40 wrote:

> Det lyder jo til at jeg ikke behøver at investere i et ekstra skærmkort. Der
> følger jo en adapter med en ny G5. Hviken en er det så jeg mangler ?

ADC til VGA.

http://www.drbott.com/prod/db.lasso?code=0117-ADCV

Kan købes hos de fleste forhandlere.

--
/peter

Fra : [6000]Søren

Dato : 21-09-03 22:00

Jeg takker for svarene og bestiller det i morgen.

Søren