Blumchen
Fra : Stig Sørensen

Dato : 20-09-03 15:37

Hejsa.

Har fået en gammel sang i hovedet med Blumchen.
Hun synger noget med fenster og gespenster.

Kender I titlen på sangen?

Mvh
Stig Sørensen
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Stig Sørensen

Dato : 20-09-03 15:50

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> wrote in message
> Hejsa.
>
> Har fået en gammel sang i hovedet med Blumchen.
> Hun synger noget med fenster og gespenster.
>
> Kender I titlen på sangen?

Eisblumen

mvh
Stig Sørensen

Fra : ASKF

Dato : 21-09-03 22:51

Stig Sørensen ytrede sig i <NBZab.3079$tE2.2224@news.get2net.dk> med
dette:

>Hejsa.
>
>Har fået en gammel sang i hovedet med Blumchen.
>Hun synger noget med fenster og gespenster.
>
>Kender I titlen på sangen?

Et par minutter minutter med Google (skulle også læse teksterne igennem)
gav mig dette:
Heut' Ist Mein Tag
<http://www.lyricsdepot.com/blumchen/heut-ist-mein-tag.html>
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : Stig Sørensen

Dato : 21-09-03 23:38

"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message

> Et par minutter minutter med Google (skulle også læse teksterne igennem)
> [...]

Læs mit svar til mig selv. Det var Eisblumen

Fra : ASKF

Dato : 22-09-03 02:48

Stig Sørensen ytrede sig i <JKpbb.1182$Z62.211@news.get2net.dk> med
dette:

>"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message

>Hejsa.
>
>Læs mit svar til mig selv. Det var Eisblumen

Doh, jeg lage ikke mærke til at det var dig selv der svarede.