Pink Floyd - The Wall på DVD ??
Fra : Per R

Dato : 20-09-03 15:28

Hej !!

Er der en her inde der ved om man kan få The Wall på DVD og i givet fald
hvor kan jeg købe den ?
Jeg har ikke kunne finde den i nogle butikker/netbutikker i DK!

MVH Per R

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-09-03 18:13

Per R wrote:

> Hej !!
>
> Er der en her inde der ved om man kan få The Wall på DVD og i givet fald
> hvor kan jeg købe den ?
> Jeg har ikke kunne finde den i nogle butikker/netbutikker i DK!

Det kan man, og sagtens. Den kan købes i alle de TP og Fona jeg lige har
kigget i. Men ellers kan jeg anbefale dig at købe den på
http://www.cd-wow.com

/David

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 21-09-03 13:42

"David Rasmussen" skrev

> ellers kan jeg anbefale dig at købe den på http://www.cd-wow.com

Og hvis du bestiller via http://www.cd-wow.com.hk, så er der yderligere
lidt at spare. De sender fra EU, så der kommer ikke told/moms oveni.

Muligvis kan du også benytte dig af det trick, som er beskrevet i tråden
'Alien boksen' fra 5. september i gruppen
news:dk.marked.privat.tv+video.dvd - i givet fald sparer du 2½ pund
ift. listeprisen på http://www.cd-wow.com.

Mvh. Erland

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-09-03 14:13

Erland Stig Bredgaard wrote:

> "David Rasmussen" skrev

> Og hvis du bestiller via http://www.cd-wow.com.hk, så er der yderligere
> lidt at spare. De sender fra EU, så der kommer ikke told/moms oveni.

Alle cd-wow siderne sender fra EU hvis du bestiller fra Danmark.

> [...]
> 'Alien boksen' fra 5. september i gruppen
> news:dk.marked.privat.tv+video.dvd - i givet fald sparer du 2½ pund

Yep, 2.5 punds tricket virker fint, men jeg synes det var for besværligt
at forklare...
Men du kan ikke bruge 2.5 punds tricket på .hk siden.

/David

Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-03 00:13

Du kan også låne The Wall på DVD via nogle biblioteker.

Det er ikke ligefrem en smal udgivelse, så det er underligt at du
ikke selv har kunnet finde noget info omkring emnet.

mvh Peter

Fra : Kenneth & Nina

Dato : 21-09-03 11:50

jeg har købt min version i bilka næstved 169,95

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 22-09-03 08:25

Er det koncerten fra Berlin med Roger Water
? eller er det filmen Med Bob Geldorf

Hilsen JAn O