tunesien i uge 40?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 20-09-03 13:24

Jeg har købt en rejse til Tunesien i uge 40, for knap 1800 pr. person, hos
Apollo.

Nu er er så jeg er blevet lidt mistænkelig, for både uger før og efter uge
40, er dobbelt så dyre....og det er ikke fordi at de billetter jeg har købt
kun er flybilletter!

Så.......er der noget som er anderledes i Tunesien i uge 40? Dårligt vejr,
store helligdage, valg eller noget andet som er knap så godt når man skal
lege turist?

THore

Fra : Henrik

Dato : 01-10-03 19:46

Der er International Kongres for Al quiada.
i uge 40...
Nå spøg til siden...
Jeg oplevede det samme i Tyrkiet.
Svaret der var at jeg rejste i præsist den uge, hvor det normalt var alt for
varmt for vesteuropæere og alt for koldt for Israelere som også gæster
tyrkiet meget.
Jeg var dog heldig at gennemsnitstemperaturen for det år ikke holdt andet
end en enkelt dag ... Og rigtigt det var forfærdeligt varmt...