kan man gemme realplayer filer
Fra : Thomas

Dato : 20-09-03 10:42

Så vidt jeg kan se er det ikke muligt at gemme streamede realplayer
filer på hårddisken? Der er vist ikke en gang et 'realplayer pro' som
kan gøre det (ligesom qt).
Er der andre muligheder?
- Thomas

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 20-09-03 13:29

Thomas <thohei@yahoo.com> wrote:

> Så vidt jeg kan se er det ikke muligt at gemme streamede realplayer
> filer på hårddisken? Der er vist ikke en gang et 'realplayer pro' som
> kan gøre det (ligesom qt).
> Er der andre muligheder?

Har du prøvet Snapz Pro fra Ambosia:
<http://www.ambrosiasw.com/utilities/>

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Thomas

Dato : 21-09-03 20:43

In <1g1l97z.1nkwqlh8lhyo2N%kajc@ofir.dk> Kaj Christiansen wrote:

> Har du prøvet Snapz Pro fra Ambosia:
> <http://www.ambrosiasw.com/utilities/>
>

> mvh.
> Kaj.

Tak, men det duer vist ikke. Jeg skal gemme nogle rp lydfiler og det
lader ikke til at det kan lade sig gøre med snapz pro.
Tak for forsøget.
Thomas

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 21-09-03 20:57

Hej
Har du prøvet med Audio Hijack Pro
Product Description:
Audio Hijack Pro is an audio grabber and enricher, enabling users to record
and save any audio. Record Internet streams, capture DVD audio, or convert
between any audio format (Real, WMP, AAC or any other) to the more universal
formats of AIFF and MP3.
Hent den på versiontracker.com
Mvh erik

Fra : Thomas

Dato : 25-09-03 22:12

In <BB93CF1C.1049A%mac10@os.dk> Erik Skovgaard wrote:
> [...]
> or convert between any audio format (Real, WMP, AAC or any other) to
> the more universal formats of AIFF and MP3. Hent den på versiontracker.

Genialt! Den duer præcis som den skal. 1000 tak.
Thomas

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 25-09-03 22:17

Du er velkommen
Vh Erik

Fra : Jonas Voss

Dato : 25-09-03 22:38

Thomas wrote:

> Så vidt jeg kan se er det ikke muligt at gemme streamede realplayer
> filer på hårddisken? Der er vist ikke en gang et 'realplayer pro' som
> kan gøre det (ligesom qt).
> Er der andre muligheder?

WireTap?

<http://www.ambrosiasw.com/utilities/freebies/>

"Ford, you're turning into a penguin. Stop it!"

Fra : Thomas

Dato : 27-09-03 13:48

In <1q3c41-vc1.ln1@hexley.verture.net> Jonas Voss wrote:

> WireTap?
>
> <http://www.ambrosiasw.com/utilities/freebies/>

Joh, WireTap ser også helt rigtig ud, men nu har jeg brug $30 på Audio
HiJack Pro, og den duer...