Aprilla SR50 "45er"
Fra : BDF

Dato : 20-09-03 08:33

Halløjsa Fartbøller...!
Her igår aftes blev jeg så taget af politiet, og min scooter blev
konfiskeret...

Plomberingen var fjernet i udstødningen + der var gjordt et eller andet så
den fik bedre optræk (Ved ik hva det hedder har ik forstand på sådan noget
motor haløj)

Men altså scooteren er næsten helt ny og der var en knæk udstødning på den
fra orginal tilstand.
Nu spørger jeg så om jeg får udstødningen igen? man kan vel bare sætte
plomberingen i igen eller hva? eller skal jeg virkelig ud og købe ny
udstødning?

\BDF/

Fra : The Master

Dato : 20-09-03 18:18

Hej
Jeg tor at du er uheldig, og skal købe dig en helt ny udstødning til din
knallert,
da politiet nok vil konfiskere den, da det er en tundel. Surt er det jo.