TV-out problem..
Fra : Magnus

Dato : 19-09-03 20:14

Jeg har tilsluttet mit Radeon 9200 til pc-skærm og via det runde gule
adapter stik til tv'et og så begyndte jeg at rode lidt med at få billed på
begge skærme.
Det var med begrænset succes da jeg fik slået pc-skærmen fra så det kun var
på tv der var billed og nogle gange ikke det samme billed eller opløsning.

Er der ikke en som kan give mig en let vejledning i hvordan jeg kommer til
at bibeholde min pc-skærm opløsning på 1280 og via mit tv-out stik får det
samme billed op på tvskærmen i den bedst mulige kvalitet...!

/Magnus

Fra : Claus Hansen

Dato : 19-09-03 23:33

Det skal du ikke regne med at komme til hvis der ikke er en seperat chip på
grafikkortet til at lave det der skal sendes ud til fjernsynet!

/Claus

Fra : Magnus

Dato : 20-09-03 07:39

Hvordan skifter jeg så fra at alm. 1280 opløsning på skærm til at have
billed på tv'et...?

/Magnus

"Claus Hansen" <claushansendkSLETMIG@SLETMIGhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f6b840d$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Kim Correll

Dato : 20-09-03 08:32

På samme måde som du ellers ville skifte opløsning på din monitor...

Monitor og tv skal begge køre i 800x600. Sådan er det ihvertfald på et
Nvidia-kort.

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-09-03 10:53

--
Fjern tallet i min adresse hvis du vil sende mig en mail.
"Kim Correll" <bodybike@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> På samme måde som du ellers ville skifte opløsning på din monitor...
>
> Monitor og tv skal begge køre i 800x600. Sådan er det ihvertfald på et
> Nvidia-kort.

På mit ATI baserede kort, der kører jeg 1280x1024 på min monitor og 1024 768
på mit TV, svoger har et Nvividia og kører 1024x768 på monitor og 800x600 på
TV.

Kim Larsen

Fra : Kispus

Dato : 03-10-03 18:33

> [...]
768
> på mit TV, svoger har et Nvividia og kører 1024x768 på monitor og 800x600

Kære Kim
Kunne du ikke være rar at fortælle mig hvordan (Klone) jeg kan få TV og
Pc.-skærm
til at vise det samme.
hvis jeg åbner en mappe med billeder og siger: Vis som diasshow, at det så
kører på TV.
Venlig hilsen John
(XP/Nvidia Geforce4 mx 420, begge skærme 1024x768