E-Mail
webnoob 5265
Program som kan filtrere direkte på min ma~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-09-03 09:26

Hej!

Jeg er ved at blive sindssyg! Der kommer _hele_ tiden en masse beskeder til min
POP3-mailboks fra "Microsoft", "Network Security Center" osv. med attachments.
De gør ingen skade what-so-ever i min gamle Netscape Communicator 4.79 (Jeg
bruger også nyeste version af NAV), men min mailboks bliver helt fyldt på ca. 6
timer :,-(

Findes der et program som kan filtrere min POP3-account løbende? Der skal være
mulighed for at specificere nogle filtre så jeg kan slette disse f......
beskeder.

Min tidl. e-mailadresse klarede sig fra '96 til 2002 ubeskyttet og den var brugt
til usenet, firmaer m.v. og den er stadig relativt spamfri. Min nye e-mail har
holdt 1.5 år og nu er den (åbenbart) dødsdømt fordi en eller anden
virusinficeret person har en mail fra mig

Hjælp :)

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 19-09-03 11:04

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
være
> mulighed for at specificere nogle filtre så jeg kan slette disse f......

Jep, det gør der...

http://www.mailwasher.net/

Bruger den med stor tilfredshed.

Er klar over at man kan installere diverse spamfætre og lign. lokalt på ens
maskine, men der er nu noget tilfredsstillende ved at den ikke kommer i
nærheden af min maskine, og istedet lader livet på serveren.

Mvh.

Kim
(Som tak for hjælpen kan du altid smide en 1½ ltr cola,, *S*, inspireret af
alle dine "colahandler"

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-09-03 13:31

Den 19 sep 2003 skrev Kim Jørgensen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> lokalt på ens maskine, men der er nu noget tilfredsstillende ved
> at den ikke kommer i nærheden af min maskine, og istedet lader

Foruden diverse fætre kan man eventuelt lade sine mails mellemlande på
denneher: http://www.despammed.com/

LarsK

Fra : Peter G

Dato : 19-09-03 22:36

Kim Voss Schrader skrev:

> Findes der et program som kan filtrere min POP3-account løbende? Der
> skal være mulighed for at specificere nogle filtre så jeg kan slette
> disse f...... beskeder.

http://www.spampsl.org

Di kan så bruge din mailklient til at slette spammails på serveren hvis
spampal markerer hentede headere som spam.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Korrigér endelig mit sprog, stavefejl, grammatik, kommatering m.m.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-09-03 00:31

Hej!

Peter G wrote:

> http://www.spampsl.org
>
> Di kan så bruge din mailklient til at slette spammails på serveren hvis
> spampal markerer hentede headere som spam.

Ja, men NC kan ikke slette på serveren... Derfor søgte jeg et program som kan og
Outlook eller Outlook Express er ikke et gyldigt alternativ :)

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-09-03 08:55

Den 20 sep 2003 skrev Kim Voss Schrader i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ja, men NC kan ikke slette på serveren... Derfor søgte jeg et
> program som kan

Prøv denne her: http://www.poptray.org/

Med både regler, whitelist og blacklist.
Og den kan slette direkte på serveren.

LarsK