Herbalife
Fra : Christian knudsen

Dato : 19-09-03 05:40

Hej gruppe

Min kone har lige købt en bunke ting af produktet Herbalife , og jeg kunne
godt tænke mig at høre hvad erfaringerne her inde er ?

til information skulle jeg gerne smide 50 kilo og min kone en 10-15 kilo

på forhånd tak
Christian Knudsen

Fra : claus jensen

Dato : 19-09-03 07:32

hej
jeg prøvede herbalife for ca 5 år siden, jeg fik simpelthen
så dårlig mave med blødenede diarre. så jeg har ingen erfaringer med det, da
jeg stoppende efter en uges tid

mvh claus jensen

Fra : Rap

Dato : 19-09-03 21:12

Hold dig fra det - en sund varieret kost, og 2 gram fornuft er billigere og
bedre

Rap

Fra : Kingo

Dato : 20-09-03 21:24

Herbalife eer endnu et fupfirma som bare vil tjene penge på overvægtige
mennesker og en god og fornuftig kost og noget motion er bedre og billiger

Brian

Fra : Marianne

Dato : 21-09-03 13:08

"Rap" <rap@sol.dk> wrote in message
> Hold dig fra det - en sund varieret kost, og 2 gram fornuft er billigere
og
> bedre

Ja, det har du ret i.

Men jeg er ikke enig i, at Herbalife (og tilsvarende) KUN er 'det onde'
selv. Jeg slås med meget uregelmæssige tidspunkter i forhold til, hvornår
det er muligt at spise, og i de tilfælde virker Herbalife-agtige ting OK.
Altså som mellemmåltid for at undgå at blive væltet om af sult inden dagen
er omme.

Jeg har engang forsøgt med Nupo som måltidserstatter, men det smager ad
H..... til. Herbalife er iimo en tand bedre rent smagsmæssigt.

Nupo, Speasy og lignende er i store træk det samme som Herbalife. Til
gengæld koster Herbalife noger mere.

mvh
marianne

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 21-09-03 18:54

"Marianne" <hoyen@lundbak.dk> wrote in message

> [...]
> Altså som mellemmåltid for at undgå at blive væltet om af sult inden dagen

Produktet Herbalife holder ikke hvad det lover. Derudover, så er det
betragteligt dyrere end alternativer.

> [...]
> H..... til. Herbalife er iimo en tand bedre rent smagsmæssigt.
>
> Nupo, Speasy og lignende er i store træk det samme som Herbalife. Til

Der findes mange alternativer til ovennævnte. Handler du kun i matas?
Mange motionscentre har alle mulige, som enten er lige så gode som Herbalife
eller bedre og samtidig billigere. Ingen af dem, ville dog kunne holde hvad
Herbalife lover. Men som du også beskriver det, er der jo noget næring i,
som kan bruges som mellemmåltid. Men hvis jeg var dig, ville jeg da finde et
billigere alternativ. Jeg mener at www.maxim.dk har den slags, har dog ikke
lige tjekket omkring pris osv.

Udover det, så bryder jeg mig slet ikke om ting som bliver solgt via MLM. Og
som markedsfører sig med "succes-historier".
Når man køber Herbalife, skal man jo ifølge dem, optimalt set købe flere
produkter. Man skal renses osv osv. Det er en pengemaskine, lige som andre
MLM, hvor man tjener penge på sine "sælgere". Alt deres ævl om, at produktet
er for godt til at blive solgt i ordinære forretninger og lign.

> mvh
> marianne

Nicolai

Fra : Marianne

Dato : 21-09-03 22:57

> Produktet Herbalife holder ikke hvad det lover. Derudover, så er det
> betragteligt dyrere end alternativer.

Nej, det har du ret i, at det ikke gør. Men derfor kan det enkelte produkt
jo godt fungere.

> Der findes mange alternativer til ovennævnte. Handler du kun i matas?

Øhhh - ja. Og i Føtex.

> Mange motionscentre har alle mulige, som enten er lige så gode som
Herbalife
> eller bedre og samtidig billigere.

Nåda. Det vil jeg strax undersøge. Tak for tippet.

> [...]
produktet
> er for godt til at blive solgt i ordinære forretninger og lign.

Det er jeg personligt ret ligeglad med. Jeg forholder mig kun til indhold,
pris og min erfaring med produktet. Men selvfølgelig er jeg ikke upåvirkelig
overfor *realistiske* salgstaler.

mvh
marianne

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 22-09-03 14:20

> Nej, det har du ret i, at det ikke gør. Men derfor kan det enkelte produkt
> jo godt fungere.

Ja, men det er bare ikke tilfældet med Herbalife. Jeg har selv prøvet det,
så på mig virker det ikke.

> Øhhh - ja. Og i Føtex.

Ja, udvalget er som regel ikke så stort og tit begrænset til Nupo, Speasy og
tidligere hende der fra Bogense.

> Nåda. Det vil jeg strax undersøge. Tak for tippet.

Det var så lidt.

> Det er jeg personligt ret ligeglad med. Jeg forholder mig kun til indhold,
> pris og min erfaring med produktet.

Bare det var mig, der kunne det. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at
føle, at folk tror jeg er dum fordi de prøver at få mig til at hoppe på
deres røver/succes historier. Nogle gange, kan man jo næsten mærke at de
skifter reklame-historier alt afhængig af hvem du er og hvad du siger. Det
er ikke nødvendigt med denne slags salgs-metoder, hvis man har et produkt
som er ægte og lever op til hvad det lover.

> Men selvfølgelig er jeg ikke upåvirkelig
> overfor *realistiske* salgstaler.

Men hvis du er påvirkelig overfor realistiske salgstaler, hvorfor påvirker
urealistiske salgstaler dig så ikke i en negativ retning, eller har jeg
misforstået?

> mvh
> marianne

Nicolai