Returneret mail
Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 19-09-03 01:10

Hej!

Jeg plejer normalt at sende personligt skrevne klager over det meste spam
jeg modtager. Abuse-adresserne får jeg ved hjælp af spamcop.net. Det hænder
dog at jeg får mailen (klagen) tilbage i hovedet igen med følgende
forklaring:

<citat>
Følgende e-mail adresser fejlede (The following address(es) failed):
abuse@fjdcb.fz.fj.cn
It appears that the DNS operator for fjdcb.fz.fj.cn
has installed an invalid MX record with an IP address
instead of a domain name on the right hand side.
<citat slut>

Hvad betyder dette på alm. dansk ?

--
mvh. Keld H. Mikkelsen
http://www.jernbanebilleder.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-03 02:36

"Keld H. Mikkelsen" <keldhenrikmikkelsen@hotmail.com> skrev :

>It appears that the DNS operator for fjdcb.fz.fj.cn
>has installed an invalid MX record with an IP address
>instead of a domain name on the right hand side.

I stedet for et domænenavn efter @ bruger serveren en ipadresse
og så kan spamcop ikke finde domænet.

Fut: news:dk.admin.netmisbrug, hvor spam diskuteres og svar herpå
bringes.
(Det har ikke noget med internet.software.mail+news at gøre)
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?