ak... så må man tage af sted alene...
Fra : Kong Kent

Dato : 18-09-03 22:27

Søgte herinde på et har hææævi-nørder der ville med til Hamburg d. 30.
september for at se DIMMU BORGIR og HYPOCRISY, men ak, ingen meldte sig til
at fylde bilen op.

I dag bestilte jeg så min enlige billet, og må så køre hele den lange vej
derned alene. Kan det virkelig passe, at der ikke er andre ligesindede
herinde, som kan stå klar ved E45 ét eller andet sted i Jylland, hvor jeg
kan samle vedkommende op??

Nå, f*ck det. Skal såmænd nok få det hyggeligt alligevel, da jeg lige har
fået smidt nogle fede advance-skiver ind af døren med bl.a. Vader og
Akercocke, som lige skal spinnes igennem inden de skal anmeldes. P.t. er det
Morbid Angels "Heretic" der kører for fulde drøn på anlægget... hvor er det
skønt at være anmelder!

Nå, det var et sidespring. Jeg må se i øjnene, at jeg er den eneste jyde der
hører Dimmu Borgir og Hypocrisy ?!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jakob Fromm

Dato : 18-09-03 22:57

> Søgte herinde på et har hææævi-nørder der ville med til Hamburg d. 30.
> september for at se DIMMU BORGIR og HYPOCRISY, men ak, ingen meldte sig
til
> at fylde bilen op.

Godt nok ærgeligt.. Havde det været en weekend, havde jeg været klar. Men
kan desværre ikke en hverdag,.,

> [...]
> kan samle vedkommende op??
>

> Nå, det var et sidespring. Jeg må se i øjnene, at jeg er den eneste jyde

Hørte Dimmu Borgir første gang til Metal Grotten i ålborg sidste fredag, og
må sige jeg er vild med deres musik,... Vokalen er dog nogle gange lidt for
dyb, og "ond" IMHO
Men godt musik, jo...

/Fromm

Fra : Kong Kent

Dato : 19-09-03 15:39

> [...]
og
> må sige jeg er vild med deres musik,... Vokalen er dog nogle gange lidt

Hvad er det "Metal Grotten" for noget? Er det bare et sted hvor der spilles
metal hver fredag, eller er der også koncerter osv.? Fortæl fortæl. Det
kunne jo være man skulle møde op en dags tid med nogle af ens lettere
obskure skiver

Kent Kirkegaard Jensen - 9800 Hjørring...
www.f1journal.com

Fra : Rouathermique

Dato : 19-09-03 16:35

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> metal hver fredag, eller er der også koncerter osv.? Fortæl fortæl. Det
> kunne jo være man skulle møde op en dags tid med nogle af ens lettere

Metal Grotten, som er navnet på et metal-DJ-arrangement, afholdes ca. en
gang om måneden på 1000fryd. På 1000fryd afholdes koncerter, men det har
ikke noget med Metal Grotten at gøre. Se evt. www.metalgrotten.dk eller
www.1000fryd.dk

Fra : Jackie

Dato : 19-09-03 14:02

> [...]
det
> skønt at være anmelder!
>
> Nå, det var et sidespring. Jeg må se i øjnene, at jeg er den eneste jyde

Ja, det er vel egentlig lidt skræmmende, når Ålborg går for at være et af de
største steder for metal i Danmark. De fleste fra Sjælland tager til KB i
Malmø for at se dem...

Hygge
Jackie

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 19-09-03 18:03

On Fri, 19 Sep 2003 15:01:45 +0200, "Jackie" <jackieloa@hotmail.com> wrote:

>"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

<............>

>Ja, det er vel egentlig lidt skræmmende, når Ålborg går for at være et af de
>største steder for metal i Danmark. De fleste fra Sjælland tager til KB i
>Malmø for at se dem...
Underligt for 1000fryd er da et af de allermindste steder............hvis der
kommer f.eks 50-75 står folk som sild i en tønde og der bliver #"!#"¤!¤#"
varmt. Sådan var det ihvertfald til Lumsk koncerten for nogen tid, siden og
jeg er sikker på at det bliver det samme, når de og Einherjer vender tilbage i
den kommende måned.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Dopedog

Dato : 20-09-03 09:57

> [...]
det
> skønt at være anmelder!
>
> Nå, det var et sidespring. Jeg må se i øjnene, at jeg er den eneste jyde

Nej det er du ikke men jeg har desværre ikke råd ... desværre ...

-Ronnie

Fra : Kong Kent

Dato : 20-09-03 10:13

> Nej det er du ikke men jeg har desværre ikke råd ... desværre ...

Et sagligt argument. Kender desværre *alt* for godt den undskyldning. Jeg
stod selv i den situation tilbage da AC/DC spillede i Forum i København i
'93 eller '94 tror jeg det var. Ingen penge, og skulle til en latterlig
eksamen dagen efter. Mine fem kammerater tog af sted, og havde en kanontur,
og jeg sad derhjemme og måtte græde snot i et år efter

Men du har måske råd hvis vi kører til Antwerpen eller Tilburg i slutningen
af december måned? Der spiller Deicide, Akercocke, Graveworm, Amon Amarth og
måske også Nile i en X-Mass Metal Festival. Vi skal egentlig til London for
at høre showet, men nu har Akercocke meldt sig under fanerne til de to shows
i Antwerpen og Tilburg, og så bliver der måske ændringer i rejseplanen!!! :)

Indtil da. Spar pengene godt op. Sidder her med promo'er fra Morbid Angel,
Akercocke og mange flere, og de to nævnte er seriøse bud. Okay, Morbid er
ikke nyskabende med deres "Heretic" skive, men det er Morbid! :)

Akercocke derimod er igen det ondeste pis. Har kun lige hørt den igennem én
gang, og kommer naturligvis med en noget mere fyldig anmeldelse på et
tidspunkt i www.heavyjam.dk - for Akercocke styrer!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Dopedog

Dato : 20-09-03 22:13

[SNIP]

> [...]
shows
> i Antwerpen og Tilburg, og så bliver der måske ændringer i rejseplanen!!!
:)

> [...]
én
> gang, og kommer naturligvis med en noget mere fyldig anmeldelse på et

Tja jeg ku da godt tænke mig at høre de bands ... specielt Amon Amarth og ..
Deicide ? DEICIDE ? FUCKING DEICIDE!!!!!!! YES !!!

Jeg gør ALT hvad jeg kan for at spare penge op til den tur ! Deicide er et
af de bands jeg ALLERHELST vil se live i hele verden !! WOO-HOO

Hvor meget tror du det alt i alt kommer til at koste med turen + billeten
o.s.v. ??

-Ronnie

Fra : Kong Kent

Dato : 20-09-03 22:58

> Tja jeg ku da godt tænke mig at høre de bands ... specielt Amon Amarth og
> Deicide ? DEICIDE ? FUCKING DEICIDE!!!!!!! YES !!!

Hvis du er vild med Deicide og Amon Amarth, så vil du ÆÆÆÆLSKE både Nile og
Akercocke. Det er ganske simpelt toppen af poppen når vi snakker ond
dødsmetal!!

> Jeg gør ALT hvad jeg kan for at spare penge op til den tur ! Deicide er et
> af de bands jeg ALLERHELST vil se live i hele verden !! WOO-HOO

Jeg var også helt oppe at skyde i et lille års tid efter jeg havde set
Deicide live i Århus tilbage i december måned 1995. Det var en stor dag! I
dag ærgrer jeg mig over, at jeg ikke tog toget til København dagen efter og
så showet én gang til

> Hvor meget tror du det alt i alt kommer til at koste med turen + billeten
> o.s.v. ??

Det er svært at sige. Nu skal jeg lige finde ud af hvor langt der er til
Tilburg eller Antwerpen, og regne kilometrene ud mht. benzin osv. Normalt er
det ikke noget problem at fylde en bil op med fire personer, og så splitter
man bare lige over. Billetprisen med så mange bands skal du nok forvente
være omkring 3 - 400 kr., men så heller ikke mere. Så hvis du ligger 1000
spir til side, tror jeg du har en nogenlunde ide om hvordan prislejet
bliver, sådan bare et hurtigt skud fra hoften.

Dimmu Borgir og Hypocrisy var dog langt billigere. Inkl. fragt kostede to
billetter (min kæreste og jeg) 41 Euro, og så ellers to tankfulde benzin
(800 kr.) og det giver en pris på omkring 1100,- for to personer. Det synes
jeg ikke er så slemt når man tænker på hvad jeg kommer ned og hører!! Efter
at have hørt Dimmu Borgirs seneste skive er jeg ikke et sekund i tvivl. De
*skal* bare opleves live, og jeg *HADER* fan'me at de ikke kan finde vej
til enten Voxhall, Train eller Lille Vega?!! Men Hamburg er nu heller ikke
så tosset endda, selvom der jo altså er 500 km. derned :(

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com