Andre der skal ind og se....
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 18-09-03 21:19

"I LIKE TO WATCH" i Cinemateket på lørdag?

Jeg overvejer at tage derind, blot for at se andres reaktion.

"Filmen"/musikvideoen er beskrevet her:
http://www.dfi.dk/sitemod/moduler/cinemateket/nochild.asp?pid=70&id=518

Og kan ses i sin fulde længde (4 min) her:
http://www.churchofeuthanasia.org/catalog/video.html

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Christian Andersen

Dato : 18-09-03 21:33

Anders Vind Ebbesen wrote:

> "I LIKE TO WATCH" i Cinemateket på lørdag?
>
> Jeg overvejer at tage derind, blot for at se andres reaktion.

Interessant tema. Sammenligne mediernes behandling af 11. september med
massemasturbation foran fjernsynet. Vel et eller andet sted meget
rigtigt.

Ideen med kunst er jo at få os til at tænke over tingene.

Dog forstår jeg ikke helt hvorfor de vælger at tørre deres hænder i det
amerikanske flag. Det kan jeg ikke se nogen grund til.

Men ellers meget interessant. Dog må rettighederne til billederne (hvis
der ellers er betalt for brugen) have kostet en dælens masse penge.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : AC

Dato : 19-09-03 16:58

"Christian Andersen" <zv856hm02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Dog forstår jeg ikke helt hvorfor de vælger at tørre deres hænder i det
> amerikanske flag. Det kan jeg ikke se nogen grund til.

Eller hvorfor størstedelen af det pornografiske materiale består af
facial-cum-shots?? Fordi det er så ekspliciteret måske?

Fra : Jakobsen

Dato : 18-09-03 21:34

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message
> [...]
> http://www.dfi.dk/sitemod/moduler/cinemateket/nochild.asp?pid=70&id=518
>
> Og kan ses i sin fulde længde (4 min) her:

Den var da meget sjov at se men var den ikke temmelig banal og temmelig
kedelig i længden? Jeg synes man havde fanget pointen inden der var gået et
minut. Og der sker jo ikke noget andet? Lidt for unuanceret, tamt og
unødvendigt provokerende for min smag.

MP

Fra : Peter E K

Dato : 18-09-03 22:03

> Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Hvor er den dog fed. I LIKE TO WATCH.

Jeg finder den dog ikke særligt provokerende. Mere over i det observerende.
Det er fedt at der er en amerikaner der finder på at lave det. Problemet er
nok bare at man sikkert bliver flamet fuldstændig uforholdsmæssigt voldsomt,
når man kommer med sådan en statement.

Personlig foretrækker jeg Michael Moores fremlægning af tingene. Og han kan
være langt mere provokerende, på en langt mere udspekuleret og subtil måde.
Det har jo alle dage været nemt at trække tissetrolden frem og kalde sig
"Provovateur". (j.f. Jent J. Thorsen)
Og det er der ærligt talt ikke så meget substans i... Eller.. det kan der jo
være, hvis den er stor....

Fed film though.

Vh
Peter K