civil mc betjent
Fra : Jørn Hansen

Dato : 08-04-01 21:50

Kør ikke om kap med BMW R 1100 LT.
sort tøj
rød BMW systemhjelm
sort tøj
nr plade begyndende med CU 13 ???
Dette er en civil betjent som jeg har set 2 gange i København ved Folehaven
i Valby som havde stoppet nogle (kunder).god tur

Fra : Allan jørgensen

Dato : 09-04-01 08:01

Jørn Hansen <jhlandet@mail.dk> skrev i en
> [...]
Folehaven
> i Valby som havde stoppet nogle (kunder).god tur

hvad farve var BMW'en
--
-- Allan(FZR600US) som tror han har set den.
_ .....--..... _ _ .....--..... _
| (_)_(_) | \ / I__|__I \ /
( }/ [| |] \{ ) \| [FZR] L/
\ | [|.--.[| | / \ .-----. {O)
\ \[||\~|[|/ / \|\~\~| { )
\[||~/||] / [|~/~/|]{-)
|\~| |\~\~| / /
|~/| |~/~/|
`~´ ` ~ ´

Fra : David Gullberg

Dato : 09-04-01 23:57

Vær også opmærksom på at Glostrup Politikreds har en cykel magen til, den er
for øvrigt mørkegrå metalic.
Så vidt jeg husker kører betjenterne også i sort læderdragt, dog uden
"rygmærke".

DG

Allan jørgensen <allan.c.jorgensen@get2net.dk> skrev i en

Fra : Jacob Trøst Nielsen

Dato : 10-04-01 21:51

"David Gullberg" skrev i en meddelelse "> Vær også opmærksom på at Glostrup
Politikreds har en cykel magen til, den er for øvrigt mørkegrå metalic....."

Wrong!!
Mvh.
Jacob

Fra : Morten Dahl

Dato : 11-04-01 14:23

"Jacob Trøst Nielsen" <akke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Glostrup
> Politikreds har en cykel magen til, den er for øvrigt mørkegrå

Insiderviden velkommen

Hvad farve har din (arbejds)cykel så Jacob ?

Hilsen

Morten Dahl
-hvis gixxer ville se dum ud med blå blink og wingrack

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 11-04-01 16:49

> Hvad farve har din (arbejds)cykel så Jacob ?

Nu ikke udfritte - det kan han vel ikke rigtigt sige noget om?

Mvh
Steen

Fra : Jacob Trøst Nielsen

Dato : 11-04-01 23:38

"Morten Dahl" skrev: "Hvad farve har din (arbejds)cykel så Jacob?..... "

Jeg kører på en standard K1100 LT (hvid og med "POLITI" på)

Mvh.
Jacob

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 11-04-01 23:50

> "Morten Dahl" skrev: "Hvad farve har din (arbejds)cykel så Jacob?..... "
>
> Jeg kører på en standard K1100 LT (hvid og med "POLITI" på)
>
> Mvh.
> Jacob

Og din arbejdsplads ?, så meget kan du vel godt røbe

Storkøbenhavn - Sjælland - Fyn - Jylland ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 12-04-01 00:04

On Thu, 12 Apr 2001 00:49:44 +0200, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjern dette)@image.dk> wrote:

>Og din arbejdsplads ?, så meget kan du vel godt røbe
>
>Storkøbenhavn - Sjælland - Fyn - Jylland ?

Holbæk nærpoliti, måske?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'[Sir Stafford Cripps] has all the virtues I dislike and none of the
vices I admire.'
-- Winston Churchill

Fra : Kenneth

Dato : 12-04-01 12:06

> Holbæk nærpoliti, måske?

Nej, han MÅ være fra Jylland, jeg har nemlig set en MC som svarer 100% til
den beskrivelse :)

--
Venligst
Kenneth

Fra : Michael Haahr

Dato : 12-04-01 12:36

> Nej, han MÅ være fra Jylland, jeg har nemlig set en MC som svarer 100% til
> den beskrivelse :)

Og jeg så 8 af slagsen i Haderslev De stod parkeret på række hos
Rigspoltichefens færdselsafdeling... med at passe på når man kører fordi
der, heh

Fra : Armand

Dato : 12-04-01 16:56

Kenneth <Ken_T@cool.dk> skrev i en

> ...han MÅ være fra Jylland, jeg har nemlig set en MC som svarer 100%
til
> den beskrivelse :)

GRILL

--
Armand.

Fra : Jacob Trøst Nielsen

Dato : 12-04-01 13:57

Glostrup
Mvh.
Jacob

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-04-01 07:29

En af mine gode bekendte er betjent, og har fortalt at Københavns politi har
5 stk civil cykler.
Den ene af disse skulle være mørkeblå, så man ikke kan der sidder blå lygter

Dette er også en "bimmer"
Dem der kører dem, kører typisk i meget skrigende tøj med skrappe farver,
men samme mærke læderdragt som politiet ellers normalt kører med.

Og så har de forresten lige fået FJR1300 derinde

Thomas

Fra : Adam Milborg

Dato : 13-04-01 13:31

Man kan altid se det på de mørke (blå) blinklys og læderbukserne med lang
lomme på højre side til kniplen.

Milborg.