De Skrigende Halse
Fra : I8NY

Dato : 18-09-03 20:01

Kære Olivia!

Hvem skrev egentlig de to sange som bandet forsøger at spille i filmen "De
Skrigende Halse"?

Mvh I8NY
"Dare you question my integretorr?!"Cartman
www.destruktion.dk

Fra : zcully

Dato : 18-09-03 20:28

"I8NY" <tul@nospamtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Skrigende Halse"?
>
> Mvh I8NY
> "Dare you question my integretorr?!"Cartman

Var det ikke Peter Peter som dengang var med i Sort sol?

/Zcully

Fra : I8NY

Dato : 18-09-03 20:42

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det ikke Peter Peter som dengang var med i Sort sol?

Det var også min gutreaction,men jeg er i tvivl.
Jeg har i hvertfald hørt en cd hvor sangene
bliver spillet i fuld længde med Peter Peter på guitar.
Skal lige sige at de rykker på denne cd.

Og de optrådte da også på Roskilde med PP
og et band jeg tror er det der kom til at hedde Bleeder.

Mvh I8NY

Fra : Esben

Dato : 18-09-03 22:23

De Skrigende Halse

Testament for Ronni
Sony PCCD 8128 (1997)

En CD af Søren Fauli & Bo hr. Hansen & Nils Lassen.

Manuskript: Søren Fauli (& Bo hr. Hansen).
Tekster: Bo hr. Hansen (& Søren Fauli).
Musik og produktion: Nils Lassen.

1. Depression Mand! Vi skal på plade
2. Riders of Depression
3. Hvorfor er stregen så ulden og tyk?
4. Dark Passage
5. Staffan, Sony Music
6. Heroin
7. Franks massivt geniale idé
8. AIDS (You Nearly Killed Me)
9. Anitas skide flotte mindedigt
10. Dee Dee Dee
11. Peter Peter Peter på Ronnis lortespade
12. Lament for Ronni
13. Hvorfor fanden skal det hele handle om Ronni?
14. Happy Hour - Vi skal bruge psykologi
15. Operasangeren Kurt
16. Paranoia
17. De Skrigende skal ikke på CD, mand!
18. Independence
19. Fuck De Skrigende Halse!
20. Golden Boy
21. Jeg vil kneppe Ronni!

Musikere
Sang: Thomas Bo Larsen
Guitar: Peter Peter Schneidermann
Bas: Tolle Tolstoy
Trommer: Martin Brygmann
Klaver og KorgMS20: Nils Lassen
Kor: Martin Brygmann, Peter Peter Schneidermann, Nils Lassen og Søren Fauli.

Fra : I8NY

Dato : 19-09-03 00:11

"Esben" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Trommer: Martin Brygmann
> Klaver og KorgMS20: Nils Lassen
> Kor: Martin Brygmann, Peter Peter Schneidermann, Nils Lassen og Søren

Takker.:)
Har aldrig hørt om Niels Lassen før.
Er han kendt fra andre projekter?

Mvh I8NY

Fra : bonfils

Dato : 19-09-03 07:34

> "Esben" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Fauli.
>
> Takker.:)
> Har aldrig hørt om Niels Lassen før.
> Er han kendt fra andre projekter?

Kendt og kendt - men åbenbart ret produktiv:
http://www.nilslassen.dk/biografi.htm

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : -V-

Dato : 19-09-03 11:00

I8NY wrote:
> Og de optrådte da også på Roskilde med PP

Hvordan er det lige med optagelsen af den fantastiske koncert?
Jeg tror at det var i '96?
Var det ikke meningen at den skulle sendes på en landsdækkende kanal?

-V-