Vedr. Assen
Fra : Per Emborg

Dato : 08-04-01 21:19

Hvad var det jeg hørte på Euro Sport

Løbet bliver det kørt på en søndag i år ????

Hvem har lige et link

X -Eleven
Per Emborg
kvikkerten@email.dk
www.kvikkerten.dk

Fra : Armand

Dato : 09-04-01 00:32

Per Emborg <kvikkerten@email.dk> skrev i en

http://www.dmusport.dk/roadrace/ -> "internationalt"

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 10-04-01 13:01

> http://www.dmusport.dk/roadrace/ -> "internationalt"
>
> www.fim.ch

Jeg kan forstå på Per at selv DMU og FIM er uenige på dette punkt -
FIM.har dog sat søndagen i parantes!).

Assen plejer(!) at foregå på lørdage eftersom at VM-seancen er en del af
en hel uges NL/Europa/Verdens -mesteskaber og søndagen traditionelt er
reserveret de nationale(?) løb!

Fejltagelsen kan derfor ligge mangesteds:
- Den KAN være flyttet i år hvilket visse medier ikke har opfattet!?
- Det kan være en simpel (vane-) fortalelse fra kommentatoren på
Eurosport, eftersom VM-løbene jo traditionelt er på søndage!?
- Det kan være begge dele,derved at datoen måske ligger lidt usikker ud
fra et evt. ønske fra FIM's side om at erobre søndagen i Assen!?

Jeg kan endvidere ikke se at der er nogen der har forfulgt Søren L's
link til "TT-Assen", hvor den eneste sandhed måtte være at finde!?

Desværre missede jeg GP sæson-optakten og ved derfor ikke hvem der var
dansk kommentator derunder (Claus Bjerre??).
Anders "bavlehjul" Rasmussen, nævnte sin eurosport-@dresse under sin
kommenteren af seneste superbike-løb og kommentatoren til GP'et må jo
have en lignende hvormed man kan spørge direkte!!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-04-01 13:36

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<9ausmi$lvm$9@news.cybercity.dk>...

> Desværre missede jeg GP sæson-optakten og ved derfor ikke hvem der var
> dansk kommentator derunder (Claus Bjerre??).

Det var Anders Rasmussen + ? der kommenterede GP.

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-04-01 14:17

On Tue, 10 Apr 2001 12:35:51 GMT, "Mikkel Christensen"
<mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote:

>Det var Anders Rasmussen + ? der kommenterede GP.

Søren Clauding !

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-04-01 14:51

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> wrote in article
<3u16dt8oqm1aovf7roup02k2o43j99fm5s@4ax.com>...

> Søren Clauding !

Aah... VAR det ham... Ja, jeg ville jo ikke sige noget når jeg nu ikke var
sikker... Men jeg havde en mistanke

--
Mikkel

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 10-04-01 22:55

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:01c0c1c5$49031230$fc6e10ac@pc2651...
> Michael K. S. <Michaelks@image.dk> wrote in article
> <3u16dt8oqm1aovf7roup02k2o43j99fm5s@4ax.com>...

No´en der ved, om sidstnævnte overhovedet har prøvet at sidde på en mc. Han
lyder lidt "akademisk".

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : Søren L Hansen

Dato : 10-04-01 14:32

> [...]
> Jeg kan endvidere ikke se at der er nogen der har forfulgt Søren L's
> link til "TT-Assen", hvor den eneste sandhed måtte være at finde!?

Nå, forstår der heller ikke, det KAN da ikke kun være her hos mig det
virker.
www.tt-assen.com er endda på engelsk. Og giver klart den opfattelse at
ræset er:

   Lørdag 30 juni. Bum.
--
Søren

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 10-04-01 15:20

"Søren L Hansen" wrote:

> [...]
> <9ausmi$lvm$9@news.cybercity.dk>...
> >
> Nå, forstår der heller ikke, det KAN da ikke kun være her hos mig det

Den hollandske version siger det samme, saa mon ikke den er god nok.
Desuden SBK den 8-9 sept. Maaske vi skal moedes i dfm camp ??

Ian, nl

Fra : Adam Christensen

Dato : 10-04-01 17:17

Ligeledes gør www.motogp.com

--
Adam

Fra : Søren L Hansen

Dato : 09-04-01 07:55

Per Emborg <kvikkerten@email.dk> wrote in article

http://www.tt-assen.nl/
--
Søren

Fra : Per Emborg

Dato : 10-04-01 17:49

Er der ikke en der har optaget det så man kan høre hvad det er han nøjagtig
siger
Selvom man ikke altid kan følge ham :)))

--
Per Emborg
kvikkerten@email.dk

Fra : Hans Georg Arndt

Dato : 10-04-01 20:52

Hej

Er det ikke en lang tur til Assen på din Eu knallert 45

Fra : Allan Bojesen

Dato : 10-04-01 22:14

> Er det ikke en lang tur til Assen på din Eu knallert 45

Er der ikke noget med at den er blevet tunet med nye potte(r)

Allan Bojesen

Fra : Per Emborg

Dato : 11-04-01 00:27

Ja Hans Georg stiller du op til Esbjerg torsdag ?
Nå ikke

X-Eleven med 2X Akrapovic
Per Emborg
kvikkerten@email.dk