Asus AGP-V9280 TD Køler
Fra : Henning

Dato : 18-09-03 15:48

Hej

Jeg har lige købt et nyt grafik kort for 3 mdr siden ved
EDB Direct. Køleren larmer nu så det ikke er til at være
i huset, men firmaet er i mellem tiden gået konkurs, så er
der nogen der har en ide om hvor jeg kan finde en ny køler
som passer til et ASUS AGP-V9280 TD TV-Out + DVI
fin titel dårlig kvalitet

MVh Ebbe

På forhånd tak

Fra : Allan / Kolding

Dato : 18-09-03 17:53

Jeg skiller altid mine kølerer af og smører med syrefri
fedt og olie. De er næsten tører fra ny, og der kan
altid hørers forskel før og efter.
Det gælder både psu, grafik og cpu- kølere

Bare et råd.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Henning

Dato : 19-09-03 08:27

Hej igen

Har prøvet det virker ikke, så der skal nok en ny til

Fra : thomash46

Dato : 19-09-03 19:17

"Henning" skrev d. 18-09-03 15:48 dette indlæg :
> [...]
> der nogen der har en ide om hvor jeg kan finde en ny køler
> som passer til et ASUS AGP-V9280 TD TV-Out + DVI

Du Kan foreksempel skrive til asus, de kan sikkert fortælle hvad du skal
gører, og garantien burde også dække hvis din køler er defekt. Og selvom
mellemhandleren er gået konkurs så er det sjællent dem der repererer
defekte produkter, der findes sikkert et værksted som tager sig af
reklamationerne fra et større område. Hvis ikke det hjælper så tjek
EDBPRISER.DK under hardware/kølere. nogle producenter af gode kølere er
Thermal Take og Zalman. Deres kølesystemer burde kunne bruges på dit
kort.

MVH
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : thomash46

Dato : 19-09-03 19:18

> [...]
> der nogen der har en ide om hvor jeg kan finde en ny køler
> som passer til et ASUS AGP-V9280 TD TV-Out + DVI

Du Kan forksempel skrive til asus, de kan sikkert fortælle hvad du skal
gører, og garantien burde egentlig også dække hvis din køler er defekt.
Og selvom mellemhandleren er gået konkurs så er det sjællent dem der
repererer det defekte produkter, der findes sikkert et værksted som