WLAN konfiguration...?
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 18-09-03 15:14

Hejsa!!

Hvor er det lige, at men kommer ind og konfigurerer et WLAN-kort på sin
mac..?

Jeg sidder med et standard PCMCIA-WLAN kort af typen Zyxel ZyAir B100, og
tingesten finder kotet, men jeg finder ikke brugerfladen, hvor
access-pointet og krypteringsnøglen skal angives... :-/

Dvs. at det ikke er et autoriseret airport card, men et 11Mb WLAN-kort fra
PC-verden..

Er det mig der fumler, eller er det mac'en..?

Regards
Anna
--
AOL / ICQ / iChat: annabassand (AIM)
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-09-03 16:57

Anna M. Andersen <aandersen@mail.dk> wrote:

> [...]
> PC-verden..
>

> Er det mig der fumler, eller er det mac'en..?

Det er dig der fumler. Du kan ikke konfigurere et PCMCIA kort. Du kan
finde MAC adressen på det og den skal du måske bruge i dit access point.

Så skal du bruge en driver til kortet - eller duer det ikke.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 19-09-03 08:32

> [...]
> finde MAC adressen på det og den skal du måske bruge i dit access point.
>
> Så skal du bruge en driver til kortet - eller duer det ikke.

OK tak for hjælpen Jesper. Jeg tror desværre ikke at der findes en driver
til mac, men jeg skal da lige ud og kikke om det ikke kan lade sig gøre :)

Regards
Anna

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-09-03 09:01

> OK tak for hjælpen Jesper. Jeg tror desværre ikke at der findes en driver
> til mac, men jeg skal da lige ud og kikke om det ikke kan lade sig gøre :)

Jo der gør.

http://www.ioxperts.com/

--
Med venlig hilsen Jesper