Skygger efter udskiftning af grafikkort?
Fra : Tom Jones

Dato : 08-04-01 21:06

Hi

Efter at have skiftet fra Asus TNT til Pixelview GF2 MX har min skærm fået
en en irriterende tendes til at lave en skygge til højre for f.eks. grå
elementer på grøn baggrund. Det ses bl.a. tydeligt på Win2k standard
baggrund (den er vist nok grøn/blå). Skyggen ses som lysere pixels i en ca.
1-2 mm bred linie til højre for f.eks. vinduer.

Mit spørgsmål:

Stinker det nye grafikkort eller kan grafikkortet bare ikke arbejde sammen
med skærmen (Sony 200sx)?
.... og kan jeg evt. gøre noget ved det?

Cheers

Fra : Peter Rinder

Dato : 08-04-01 21:48

Jeg ved ikke om det er mig der er forkert på den, men jeg mener at der i
Win2k er en lille skygge til højre for alt.
Jeg ved ikke om det er det du mener - for så er det jo ikke så galt.

/Peter

Fra : Tom Jones

Dato : 08-04-01 21:58

"Peter Rinder" <prin00@kom.auc.dk> wrote in message
> [...]
> Win2k er en lille skygge til højre for alt.
> Jeg ved ikke om det er det du mener - for så er det jo ikke så galt.

Nope!

Som sagt er det en lys skygge (?), til højre for f.eks. vinduer. Den er der
forresten også i Win98 - og det er efter udskiftning af grafikkort.

Fra : donlon

Dato : 25-04-01 11:51

"Tom Jones" skrev d. 08-04-01 21:06 dette indlæg :
> [...]
> med skærmen (Sony 200sx)?
> .... og kan jeg evt. gøre noget ved det?

Jeg har haft samme problem, jeg skiftede monitor kablet til et kvalitets kabel og problemet forsvandt

http://www.kandu.dk/