Ny bio i Slagelse
Fra : Claus P.

Dato : 18-09-03 13:58

Hej
Er der nogen som kender noget til den nye bio
I Slagelse. Jeg tænker på udstyr og indretning.

MVH CP

Fra : Henrik johansen

Dato : 19-09-03 08:32

Ja du kan gå ind på www.panorama-biograferne.dk der sår en masse om det og
med billeder.

Hilsen Henrik

Fra : Rune Zedeler

Dato : 20-09-03 03:22

Henrik johansen wrote:
> Ja du kan gå ind på www.panorama-biograferne.dk der sår en masse om det og
> med billeder.

Siden virker mildest talt ikke helt opdateret. "Vi glæder os til at åbne
dørene til september"... Jah...

-Rune

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-09-03 11:41

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> enriched usenet with:

> Siden virker mildest talt ikke helt opdateret. "Vi glæder os til at åbne
> dørene til september"... Jah...

Det er stadig september. Desuden står der heller ikke noget årstal i
teksten

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Apparently I have forgotten to start Winamp

Fra : Christian Poulsen

Dato : 20-09-03 17:47

> Det er stadig september. Desuden står der heller ikke noget årstal i

Men det er nu ikke verdens mest imponerende side. Der menes nok september
2003. Men det når de da hvert i fald ikke. Plus deres tilmeldingsystem til
e-mail-klubben virker ikke.

Fra : Henrik Johansen

Dato : 21-09-03 21:23

Nej men der står også at de regner med at åbne i september... september er
jo ikke gået enu...

Siden bliver jo nok lavet om når de åbner rigtrig :D