Er der nogen der kender...
Fra : Morten Steen

Dato : 18-09-03 13:31

http://www.moviecentral.org/ ?

Eller kender nogen der har prøvet det?

Det virker langt fra lovligt, men ikke HELT uspændende...

Morten

Fra : Lars Møller

Dato : 18-09-03 15:45

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote in message
> http://www.moviecentral.org/ ?
>
> Eller kender nogen der har prøvet det?
>
> Det virker langt fra lovligt, men ikke HELT uspændende...
>
> Morten

Kender det ikke men tog lige et kig på siden.

Alle alarmklokker gik igang.

Kald mig paranoid men jeg ville ikke umiddelbart lade mig friste.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-09-03 15:51

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> escribió en el mensaje
> http://www.moviecentral.org/ ?
>
> Eller kender nogen der har prøvet det?
>
> Det virker langt fra lovligt, men ikke HELT uspændende...

Det er da 100% sikkert noget fusk. Hvis du endelig bare vil stjæle
film kan du vel ligeså godt bare bruge et af de utallige P2P
programmer der eksisterer.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Steen

Dato : 18-09-03 17:04

> Det er da 100% sikkert noget fusk. Hvis du endelig bare vil stjæle
> film kan du vel ligeså godt bare bruge et af de utallige P2P
> programmer der eksisterer.

Korrekt. Nå, I har begge to ret. Jeg lader ikke fristelsen løbe af med mig.

Morten