Når der kommer en båd med bananer
Fra : Thomas

Dato : 18-09-03 12:43

På tysk tv så jeg engang en udsendelse om havnen i Hamburg. Man så
billeder af et bananskib, der blev tømt for sin last. Det skete med
håndkraft, og ved hjælp af et transportbånd, der blev placeret nede i
lasten.

Det tog to dage at tømme skibet. Gad vide hvor mange millioner
bananer, der er i en sådan last?

VH

Thomas

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 18-09-03 14:45

On 18 Sep 2003 04:43:22 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

> [...]
>lasten.
>
>Det tog to dage at tømme skibet. Gad vide hvor mange millioner

Det kommer nok an på størrelsen af skibet......

Fra : Try Me

Dato : 19-09-03 20:48

"Thomas" < skrev i en meddelelse
> [...]
> lasten.
>
> Det tog to dage at tømme skibet. Gad vide hvor mange millioner

Hej Thomas

Hvis du talte kasserne, så kan jeg oplyse at der er ca. 100 bananer i en
kasse
Undskyld jeg kunne ikke lade være.

Venlig Hilsen

Eskil Grønbek

Fra : Thomas

Dato : 20-09-03 13:59

> Hvis du talte kasserne, så kan jeg oplyse at der er ca. 100 bananer i en
> kasse

Men problemet er bare, at de bliver først pakket i kasser, når de er
kommet til Hamburg.

VH

Thomas