Hvilken sang?
Fra : Kenneth F.

Dato : 18-09-03 08:38

Jeg har for nogen tid siden hørt to melodier som jeg ikke kan sætte tital
eller artist på, så derfor ville jeg høre om nogle herinde kunne hjælpe mig.

1. Det er noget pop lignende musik, og jeg går udfra hun synger på svensk.
En del af om kvædet er: "Lig en lååååååt, lig en lååååååt", og det synger
hun mange gange, og ja det lyder som om hun synger det i ovenstående.

2. Tekst:
"Every single daaayyyy
Every move you taaake
Every smile you make
Every step you take
I'll be watchiiing you

Can't you see
You belong to me"

Sætningerne herover synger manden i sangen rimeligt ofte, og det er også
omkvæddet.

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 18-09-03 08:47

Nr 2 er helt klart Police: "Every breath you take"