Hvilke skuespillere kan i ikke fordrage
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-09-03 08:51

Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
som i slet ikke kan tåle at se på film.

personligt kan jeg nævne:
- David Schwimmer (ham fra friends), han ser altid ud som om han er
lige ved at falde i søvn, og snakker så langsomt at man har lyst til
at sparke ham igang.
- Chuck Norris og Jean Claude Van Damme, på trods af at jeg er stor
actionfilmfan, gider jeg ikke se på de to herrer.

Af kvindelige skuespillere kan jeg nævne:
Elisabeth Hurly og Angelina Jolie, mest af alt fordi de er så
urealistisk lækre at se på at film hvor de skal tages bare lidt
seriøse falder til jorden. I det hele taget er jeg lidt træt af at
der er så mange skuespillerinder der blot skulle have været
fotomodeller og ikke meget andet.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Per

Dato : 17-09-03 09:29

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

Jeg kan ikke fordrage Martin Lawrence. Han er altid så "overgearet" at se
på. Angelina Jolie kan jeg også tilskrive mig lidt. Hun spiller nogengange
OK, men jeg syntes ikke hun er så pæn som mange gør hende til. Hvis man ser
hende andre film eller billeder, så er hun sgu direkte grim. Men nogen
syntes at hun er overlækker bare pga. de store pikslikker-læber.

Fra : Kostas

Dato : 17-09-03 09:38

> Jeg kan ikke fordrage Martin Lawrence. Han er altid så "overgearet" at
> se på.

ha ha - han var sjov engang - ligesom Eddie Murphy - men så kammede det
over og han blev ved med at spille de samme roller (ML i særdeleshed) og nu
er det bare ikke sjovt mere.

Enig!

mvh

kostas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-09-03 10:04

"Per" <Minemailadresseer_pzk@crayonFjerndette.dk> escribió en el
mensaje news:3f681b6b$0$97166$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Men nogen
> syntes at hun er overlækker bare pga. de store pikslikker-læber.

Det er nok ogsÅ mest hendes læber jeg ikke kan holde ud at se på
(næsten det samme med Elizabeth Hurley). Der er jo ingen almindeligt
dødelige der har læber på størrelse med de en toiletsvupper.
MEd venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jack

Dato : 17-09-03 10:48

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> Det er nok ogsÅ mest hendes læber jeg ikke kan holde ud at se på
> (næsten det samme med Elizabeth Hurley). Der er jo ingen almindeligt
> dødelige der har læber på størrelse med de en toiletsvupper.

LOL, det netop også hendes læber der er med til at jeg ikke kan døje at se
på hende.

Fra : Per

Dato : 17-09-03 12:02

> [...]
> (næsten det samme med Elizabeth Hurley). Der er jo ingen almindeligt
> dødelige der har læber på størrelse med de en toiletsvupper.

Nej nemlig. Hun ser alt for kunstig ud.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 17-09-03 13:12

"Per" <Minemailadresseer@nejvel.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

> Nej nemlig. Hun ser alt for kunstig ud.

Hvis en af de omtalte kvinder stod foran dig og var klar til den helt store
rutchebanetur, skal du ikke prøve at bilde mig ind, at du ville afvise hende
pga hun simpelthen er så utiltalende.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 17-09-03 13:21

Heheh: <http://www.wulffmorgenthaler.com/log/JK05062002.jpg>

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Per

Dato : 17-09-03 14:58

> [...]
store
> rutchebanetur, skal du ikke prøve at bilde mig ind, at du ville afvise

Naturligvis ikke. Men det ville jeg ikke ved nogen som helst kvinde ;)~~

Jeg kan bare blive iriteret over at hun bliver fremført som værende vildt
overlækker med hendes sprukne cilikone læber

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 17-09-03 18:03

> store
> hende

> Naturligvis ikke. Men det ville jeg ikke ved nogen som helst kvinde ;)~~

LoL, så fik vi sat det på plads... Et besøg på uglypeople.com og du ændrer
mening.

> Jeg kan bare blive iriteret over at hun bliver fremført som værende vildt
> overlækker med hendes sprukne cilikone læber

De læber er da SÅ svedige. Jeg syntes det ser godt ud.

Fra : John Hinge

Dato : 17-09-03 20:23

On 17 sep 2003 Per was heard to say:

(Om Angelina Jolie)
> Jeg kan bare blive iriteret over at hun bliver fremført som
> værende vildt overlækker med hendes sprukne cilikone læber

Hmm, nu har hun faktisk såvidt vides ikke fået gjort noget
ved hendes læber, tværtom er der andre plasticdåser som får
puttet ting i læberne netop fordi mange synes Angelinas læber
er ganske attraktive at se på..

At jeg så også synes hun er en udmærket skuespillerinde er bare bonus

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Per

Dato : 18-09-03 11:37

(Om Angelina Jolie)

> Hmm, nu har hun faktisk såvidt vides ikke fået gjort noget
> ved hendes læber, tværtom er der andre plasticdåser som får
> puttet ting i læberne netop fordi mange synes Angelinas læber
> er ganske attraktive at se på..

Tror du seriøst på, at der findes nogen i Hollywood, som IKKE har fået lavet
noget?

Men ja, de fleste mænd drømmer da om at få sådanne læber svøbt om sin penis.
Det er da det eneste man signalerer med sådanne læber.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 18-09-03 13:41

> [...]
penis.
> Det er da det eneste man signalerer med sådanne læber.

Afhænger i høj grad af personen der ser.

Spørgsmålet er nu: Har du lige afsløret dig selv?

:-/

Fra : Per

Dato : 18-09-03 15:15

> penis.
>
> Afhænger i høj grad af personen der ser.
>
> Spørgsmålet er nu: Har du lige afsløret dig selv?
>
> :-/

Næeh jeg sagde jo åbenlyst at jeg godt ville ligge med hende hvis det var
det ;)~~

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 18-09-03 16:33

> Tror du seriøst på, at der findes nogen i Hollywood, som IKKE har fået
lavet
> noget?

Det skulle lige være Jodie Foster.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-09-03 11:17

C. H. Engelbrecht wrote:
> Det skulle lige være Jodie Foster.

Men med hensyn til hende var der nok nogle der ville ønske at hun havde
gjort noget :)

Tenz.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 23-09-03 17:28

> Men med hensyn til hende var der nok nogle der ville ønske at hun havde
> gjort noget :)

Tjaaah, jeg har det lige omvendt, jeg synes det klæder hende at hun ikke har
gjort noget, selv om hun måske ikke er traditionelt 'belle'. Jeg synes hun
er lækker fordi hun er grim og revnende ligeglad, lyder det åndssvagt? (Ok,
hun er heller ikke grim, altså...)

Fra : JH

Dato : 17-09-03 09:36

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
> - Chuck Norris og Jean Claude Van Damme, på trods af at jeg er stor
> actionfilmfan, gider jeg ikke se på de to herrer.

Jeg kan ikke snuppe Micky Rourke (staves sikkert anderledes)
Han har simpelt hen den klammeste hønserøv
af en mund.

> [...]
> seriøse falder til jorden. I det hele taget er jeg lidt træt af at
> der er så mange skuespillerinder der blot skulle have været

Kirsten Norholt. Hun er noget af det mest skabagtige.

JH

Fra : Kostas

Dato : 17-09-03 09:37

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in news:bk93kg$qhlpg$1
@ID-163022.news.uni-berlin.de:

> [...]
> seriøse falder til jorden. I det hele taget er jeg lidt træt af at
> der er så mange skuespillerinder der blot skulle have været

ikke nogen hadeskuespillere hos mig.

Jeg har dog en form for skuespiller-fobi.

Ved ikke hvad den hedder. Men når en skuespiller når en vis status og
laver en 3 timer (eller mere) lang film hvor han optræder med langt hår
- så får jeg kuldegysninger.

Jeg kan nævne:

Waterworld
Danser med ulve
Patriot

Nå ja så stank Hard Target - men det var jo ikke filmens skyld - men Jan
Claus Den Dumme - han stinker - med langt hår stinker han om muligt
endnu mere...

Så frygter jeg også lidt: Last Samurai

mvh

Kostas

Fra : Max

Dato : 17-09-03 09:40

>Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
>favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
>som i slet ikke kan tåle at se på film.

Ingen

>Af kvindelige skuespillere kan jeg nævne:
>Elisabeth Hurly og Angelina Jolie, mest af alt fordi de er så
>urealistisk lækre at se på at film hvor de skal tages bare lidt
>seriøse falder til jorden.
De oser langt væk af sex imo

synes nu at Angelina gør det seriøse godt i Girl, Interrupted og Gia

mvh
Max

Fra : Don G.

Dato : 17-09-03 10:05

"Lars Hoffmann" skrev...

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

Med stor chance for at blive flamet langt ned i helvede, vil jeg gerne
bringe Tom Cruise på banen. Jeg _kan_ simpelthen ikke klare de scener hvor
han skal spille forurettet og han nærmest råber... aaargh... synes
simpelthen han overspiller _så_ meget og er alt for skabagtig i de scener,
og jeg får knopper af det. Dog ingen regel uden undtagelser, for Magnolia og
Eyes Wide Shut er begge fede film, hvor han fungerer fint - især respekt for
hans rolle i Magnolia, som er et pænt stykke fra dengsen i TopGun

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : kfc

Dato : 17-09-03 10:58

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

hey

her er et par stykker

steven segal
van fucking dammen
vin disel

og Qvinder

birthe kær.. hvis hun har lavet en film *GG*

kfc :)

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-09-03 12:30

kfc skrev:

> birthe kær.. hvis hun har lavet en film *GG*

Det har hun. Hun var Jacob Haugaards kæreste/kone i "Jydekompagniet".

--
Mvh. Peter

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-09-03 11:06

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> skrev:

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

L'Oreal boy

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-09-03 11:12

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> escribió

> L'Oreal boy

????

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-09-03 11:10

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> L'Oreal boy

Leonardo di Caprio ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : -V-

Dato : 17-09-03 11:14

Christian B. Andresen wrote:

> Leonardo di Caprio ?

Jennifer Affleck?

-V-

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-09-03 13:13

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev:

> Jennifer Affleck?

Bennifer om jeg be'.

Fra : MARIT NYGÅRD

Dato : 17-09-03 11:51

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i melding

> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Leonardo di Caprio ?

Han er veldig bra i "What's eating Gilbert Grape", men jeg tåler ham ikke i
"Titanic" m.fl

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-09-03 12:16

"MARIT NYGÅRD" <marit.nygard@c2i.net> skrev:

>Han er veldig bra i "What's eating Gilbert Grape"

Det er, fordi han spiller sig selv i den film.
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Kevin & Tina

Dato : 17-09-03 12:40

d. 17/09/03 13:15 ytrede Niels Søndergaard

> Det er, fordi han spiller sig selv i den film.

God værkstedshumor!
Men den kan du umuligt have set Niels
I hvert fald ikke færdig
VH Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-09-03 14:20

Kevin & Tina <tike@privat.dk> skrev:

>God værkstedshumor!
>Men den kan du umuligt have set Niels
>I hvert fald ikke færdig

Jo, jeg tekstede den faktisk til DR. Men er rigtigt, at det var for
sjov, jeg sagde det. Leo er en glimrende skuespiller. Det er bare
synd, han er så klam.

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-09-03 20:17

Niels Søndergaard wrote:

> Jo, jeg tekstede den faktisk til DR. Men er rigtigt, at det var for
> sjov, jeg sagde det. Leo er en glimrende skuespiller. Det er bare
> synd, han er så klam.

LOL!!!

"Leo er en glimrende skuespiller. Det er bare synd, han er så klam."

ARGH! Det er lige til en signature!

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 20-09-03 14:32

On Wed, 17 Sep 2003 10:51:28 GMT, "MARIT NYGÅRD" <marit.nygard@c2i.net>
wrote:

>Han er veldig bra i "What's eating Gilbert Grape",

Jeg synes egentlig også han var fin i Catch Me If You Can.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-09-03 11:12

Hej!

Mark Thomas Gazel wrote:

> L'Oreal boy

Ben Affleck?

Fra : FB

Dato : 17-09-03 11:18

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> L'Oreal boy

Hvis det er Ben Afleck du tænker på, synes jeg han spiller ovenud super i
Perl Harbor.

Mvh
FB
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-09-03 11:25

"FB" <nomail@nomail.invalid> escribió en el mensaje

> Hvis det er Ben Afleck du tænker på, synes jeg han spiller ovenud
super i
> Perl Harbor.

Jeg syntes også han er ok i Chasing Amy og Dogma

Fra : FB

Dato : 17-09-03 11:47

> super i
>
> Jeg syntes også han er ok i Chasing Amy og Dogma

De film har jeg så ikke set :/
Har ikke set alt for mange film med ham.

Dem jeg lige kan huske;

Reindeer Games (eller hvordan det nu end staves)
Perl Harbour
Dare Devil

Mvh
FB

Fra : conni

Dato : 17-09-03 11:53

> [...]

super i
> Perl Harbor.

Jeg syntes også han er ok i Chasing Amy og Dogma

Jeg kan bare ikke klare Steve Martin og Brad Pitt de er så klamme !!!

Hilsen Conni

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 18-09-03 13:37

"conni" <,,,colohe@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "FB" <nomail@nomail.invalid> escribió en el mensaje

> super i
>
> Brad Pitt de er så klamme !!!

Har du set Snatch?

> Hilsen Conni

Lars B

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-03 22:46

FB wrote:

> Hvis det er Ben Afleck du tænker på, synes jeg han spiller ovenud super i
> Perl Harbor.

Ej, det gør han vist ik'
Han reagerer som en skuespiller, der tror at han reagerer som
soldat/pilot....men helt ærlig...overbevisende. Det er han altså ikke.

Men jo set i forhold til alle de andre skuespillere i Pearl Habour så
jo.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 17-09-03 12:55

Lars Hoffmann wrote:

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

Matthew Broderick
- Han har for altid ødelagt min barndoms minder om Inspector Gadget.

David Duchovny
- Ganske enkelt kedelig at se og høre på (X-Files går dog an - de
første sæsoner vel at mærke).

Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Chuck Norris og
stort set alle andre inden for samme gren. Gamle Arnold Schwarzenegger
kan jeg dog godt holde ud, så længe han holder sig til *ren* *action*.

Kirstie Alley, Goldie Hawn, Sarah Jessica Parker
- *Gys*. Et kalkunfjæs, et fejlagtigt erklæret sexsymbol og så et
hestefjæs. Alle tre med tvivlsomme talenter (eller mangel på samme).
Udvid eventuelt selv listen med tilsvarende fruentimmere.

Der skal nok være en hel del flere, jeg ikke kan huske p.t. (nok fordi
de ikke er så bemærkelsesværdige igen).

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-09-03 12:34

Anders Thorsen Holm <zoolook@daimi.au.dkx> wrote:

> [...]
> hestefjæs. Alle tre med tvivlsomme talenter (eller mangel på samme).
> Udvid eventuelt selv listen med tilsvarende fruentimmere.

Sarah Jessica parker er sgu lækker i Mig og LA med Steve Martin

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : SJ

Dato : 17-09-03 12:56

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

Brad Pitt.
Hans indsats i Se7en må være rigeligt til at hade ham!

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-09-03 14:19

"SJ" <rebelheartSTART_DELETEAFreeAndUnitedIrelandDELETE_STOP@jubiimail.dk>

> Brad Pitt.
> Hans indsats i Se7en må være rigeligt til at hade ham!

Hm. Har aldrig mødt nogen der hader en skuespiller for en god præstation...

Hilsen

Peter

Fra : Peter Brodersen

Dato : 17-09-03 17:52

On Wed, 17 Sep 2003 15:18:58 +0200, "Peter Larsen" <Trump???@pc.dk>
wrote:

>Hm. Har aldrig mødt nogen der hader en skuespiller for en god præstation...

Rygter går på at SJ har været til audition for hovedrollen på en række
af de film, Brad Pitt fik hovedrollen i.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: PHP (og ikke PhP)

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 01:14

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 01:14

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "SJ" <rebelheartSTART_DELETEAFreeAndUnitedIrelandDELETE_STOP@jubiimail.dk>

> Hm. Har aldrig mødt nogen der hader en skuespiller for en god
præstation...

God præstation?
Suk!

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-09-03 20:18

SJ wrote:

> Brad Pitt.
> Hans indsats i Se7en må være rigeligt til at hade ham!

Jeg synes han er ok i Se7en. Han er endnu bedre i 12 Monkeys, Kalifornia
og Fight Club.

/David

Fra : AC

Dato : 20-09-03 14:36

> Jeg synes han er ok i Se7en. Han er endnu bedre i 12 Monkeys, Kalifornia
> og Fight Club.

Nej nej, han er da totaaalt overspillet i 12 Monekys. Men han spiller godt
og sjovt i True Romance!

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-09-03 18:09

AC wrote:

> Nej nej, han er da totaaalt overspillet i 12 Monekys.

Det kan man kan vælge at synes. Jeg kan sagtens forstå kritikken.

> Men han spiller godt
> og sjovt i True Romance!

Ja :) Men det er så lille en rolle så jeg ikke ville nævne den. Desuden
overskygges han i den film af en sublim Christopher Walken. "You got me
in a vendetta kinda mood..."

/David

Fra : AC

Dato : 17-09-03 13:27

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

Iben Hjejle. En mere overvurderet skuespiller skal man sgu lede længe
efter..

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-09-03 14:22

"AC" <annnacondaNONONONO@hotmail.com> skrev:

>Iben Hjejle. En mere overvurderet skuespiller skal man sgu lede længe
>efter..

Nej. Nikolai Lie Kaas er værre, men IH er også storeslem.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 17-09-03 13:45

> [...]
> - David Schwimmer (ham fra friends), han ser altid ud som om han er
> lige ved at falde i søvn, og snakker så langsomt at man har lyst til

Ja, David Schwimmer læner sig opad det forfærdelige uden at jeg dog hader
ham.

Whoopie Goldberg er mit bedste bud på det værste fjæs på en filmskærm.

Michael Caines attitude er heller ikke til at snuppe - klassisk engelsk
skuespiller eller ej.

/JeppeM

Fra : Morten DH

Dato : 17-09-03 15:34

"Jeppe Møller" <FJERNMIGjeppem@gjk.dk> skrev i en meddelelse
> Whoopie Goldberg er mit bedste bud på det værste fjæs på en filmskærm.

Ha ha lige mit bud... ikke at hun er en dårlig skuespiller; jeg kan bare
ikke døje at se noget med hende... Samme gælder Robin Williams

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-09-03 15:40

"Jeppe Møller" <FJERNMIGjeppem@gjk.dk> escribió

> Whoopie Goldberg er mit bedste bud på det værste fjæs på en
filmskærm.

Beklager - man kan som trekkie ikke have noget imod Whoopie "Guinan"
Goldberg

Fra : Don G.

Dato : 17-09-03 16:58

"Lars Hoffmann" skrev...

> trekkie

AAAAARGH... "find a happy place" ...snak om ikke at kunne fordrage noget.
Star Trek er det 20. århundredes svar på Kejserens nye Klæder. Aldrig har
der været så meget hype i så mange år om noget så ringe.
Beklager - men jeg kunne bare ikke holde det inde.

Mvh. Darth G.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 17-09-03 17:45

> filmskærm.
>
> Beklager - man kan som trekkie ikke have noget imod Whoopie "Guinan"
> Goldberg

Ja, hun kan i den grad ødelægge en ellers ganske udemærket serie!
Men hun er godt castet- noget fra en anden planet (abernes?)... det kan ikke
tage mange sekunder før end man accepterer det fuldt ud!
/JeppeM

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 01:13

> [...]
ikke
> tage mange sekunder før end man accepterer det fuldt ud!

Forkert gruppe til sådan en racistisk udtalelse!
Vent hellere med sådanne idiotiske udtalelser til det næste møde med dine Ku
Klux Klan venner!
Suk!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-09-03 10:38

"SJ"
<rebelheartSTART_DELETEAFreeAndUnitedIrelandDELETE_STOP@jubiimail.dk>
escribió

> Forkert gruppe til sådan en racistisk udtalelse!

Hva sku du aldrig ned og besøge bunden af mit killfilter?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-09-03 13:26

> [...]
>
> Forkert gruppe til sådan en racistisk udtalelse!
> Vent hellere med sådanne idiotiske udtalelser til det næste møde med dine

Rascistisk - må jeg være fri!
Ret beset er det dig der lægger i min udtalelse at sorte ligner aber...
ellers ved jeg ikke hvordan du får noget rascistisk frem idet jeg skriver!?
Men det er jo din tolkning- og jeg synes den er meget, meget grim!
Men din bemærkning var meget, meget sjov.
....og Whoopie er rigtig, rigtig dårlig!
/JeppeM

Fra : -V-

Dato : 18-09-03 13:44

Jeppe Møller wrote:
> [...]
> meget grim!
> Men din bemærkning var meget, meget sjov.

Relax, Jeppe.

Nu har jeg læst de fleste af SJ's indlæg i de sidste par dage, og du behøver
vist ikke at tage vedkommendes kommentarer for alvorligt. Han/hun har også
et problem med 'mulitple personality disorder', idet vedkommende har optrådt
under adskillige aliasser.

Faste læsere vil vide, hvem jeg snakker om.

-V-

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-09-03 15:15

> [...]
> vist ikke at tage vedkommendes kommentarer for alvorligt. Han/hun har også
> et problem med 'mulitple personality disorder', idet vedkommende har

Okey.
Tak for bemærkningen - jeg antager du ikke er en af de mange personligheder

/JeppeM

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 18-09-03 13:44

> [...]
skriver!?
> Men det er jo din tolkning- og jeg synes den er meget, meget grim!
> Men din bemærkning var meget, meget sjov.

Enig. Der er jo også nogle der syntes G. Bush ligner en abe.

Så "SJ": Hvis jeg nu syntes han ligner en abe, er jeg så racist?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 18-09-03 16:36

> Enig. Der er jo også nogle der syntes G. Bush ligner en abe.
>
> Så "SJ": Hvis jeg nu syntes han ligner en abe, er jeg så racist?

Videnskabeligt set er vi alle aber, så ud fra den tanke burde det måske ikke
være rascistisk at kalde et andet menneske for en abe, for det er det vi er.
Eller hvad?

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 18-09-03 17:11

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> være rascistisk at kalde et andet menneske for en abe, for det er det vi

Det har du vel egentlig ret i. SJ har bare ikke samme opfattelse.

Måske han nedstammer fra noget mere elegant?

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-09-03 17:40

> Måske han nedstammer fra noget mere elegant?

Overlegent!
- jeg sidder her med et kæmpe smil på!

/JeppeM

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 20:55

"Jeppe Møller" <FJERNMIGjeppem@gjk.dk> skrev i en meddelelse

> Ku
>
> Rascistisk - må jeg være fri!

Du er hermed givet fri!

> Ret beset er det dig der lægger i min udtalelse at sorte ligner aber...
> ellers ved jeg ikke hvordan du får noget rascistisk frem idet jeg
skriver!?

Du har ret. Efter at have læst mit svar, kan jeg godt se, at jeg var forkert
på den. Undskyld Jeppe.

> Men det er jo din tolkning- og jeg synes den er meget, meget grim!

Behøver jeg at skrive, at jeg i gymnasiet fik 5 i dansk?

> Men din bemærkning var meget, meget sjov.

Tak.

> ...og Whoopie er rigtig, rigtig dårlig!

Her bliver vi nok ikke enig.

Mvh
SJ.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-09-03 07:51

"Jeppe Møller" <FJERNMIGjeppem@gjk.dk> escribió

> Ja, hun kan i den grad ødelægge en ellers ganske udemærket serie!
> Men hun er godt castet- noget fra en anden planet (abernes?)...

LOL. Alt for morsomt

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 10:24

> "Jeppe Møller" <FJERNMIGjeppem@gjk.dk> escribió

> LOL. Alt for morsomt

Små hjerner, små fornøjelser!
Suk!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-09-03 17:38

On Wed, 17 Sep 2003 09:51:11 +0200, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
>favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
>som i slet ikke kan tåle at se på film.

Whoopi Goldberg er helt klart ganske ulidelig!!
Meryl Streep gir mig brækfornemmelser hvergang hun dukker op på
skærmen.
Gerard Depardieu skulle have så mange bank pga. hans utålelige facon.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-09-03 07:53

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> escribió

> Gerard Depardieu skulle have så mange bank pga. hans utålelige
facon.

¿Har du set ham i Vidocq, fremragende fransk actionfilm?

Fra : Auiee

Dato : 17-09-03 23:19

Har aldrig tænkt på at lave en sådan liste men nu jeg tænker mig om er der
faktisk et
par stykker som kan få mig til at afsky en film på forhånd.

Whoppie Goldberg
Gene Wilder, laver vist ikke film mere, af naturlige årsager eller held?
aner det ikke
Gene Hackman, afskyr alt han er med i
Dan Akroyd
Michael Caine kan ikke snuppe ham, ok, undtaget er Æblemost reglementet, jeg
gad længe ikke se denne film alene fordi han var i den.
Robin Williams, specielt når han er i sit "morsomme" hjørne, var dog god i
Verden iflg Garp og tildels døde Poeters klub og Insomnia

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-09-03 09:00

> [...]
> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
-sakse-
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Hej i gruppen.

Tjah, jeg er dybt allergisk over for Meryl Streep - det kan godt være at hun
i andres øjne er en fremragende skuespiller, men sådan som jeg ser det, har
hun tre ansigtsudtryk: Ulykkelig, neurotisk og grædende. Og det er altså til
at få fnidder af.

Derudover kan jeg virkelig ikke snuppe Woody Allen.
Og ham der hurtigsnakkeren fra Lethal Weapon 4 - hvaderdetnuhanhedder...han
er virkelig enerverende.

De tre er mine yndlings-hade-skuespillere.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-09-03 13:34

> Og ham der hurtigsnakkeren fra Lethal Weapon 4 -
hvaderdetnuhanhedder...han
> er virkelig enerverende.

Joe Pesci

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-09-03 13:40

"Jeppe Møller" <FJERNMIGjeppem@gjk.dk> escribió en el mensaje

> hvaderdetnuhanhedder...han
>
> Joe Pesci

Det er ikke Chris Rock der hentydes til?

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 20-09-03 14:37

On Thu, 18 Sep 2003 14:40:24 +0200, "Lars Hoffmann"

>Det er ikke Chris Rock der hentydes til?

Det er nok ikke Pesci i hvertfald, han er da med i alle Lethal Weapon
filmene, så det ville være mærkeligt at henvise specifikt til 4'eren og
så mene ham.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 20-09-03 18:24

> Det er nok ikke Pesci i hvertfald, han er da med i alle Lethal Weapon
> filmene, så det ville være mærkeligt at henvise specifikt til 4'eren og
> så mene ham.

Pesci er ikke med i 1'eren, men ellers jo. Og jeg må slutte mig til dem der
ikke kan fordrage Chris Rock.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 18-09-03 16:36

Christopher Lambert

Fra : Kim

Dato : 18-09-03 19:21

> [...]
er
>lige ved at falde i søvn, og snakker så langsomt at man har lyst

David Schwimmer er en brilliant skuespiller. Udover at være
charmerende og med god ansigtsmimik, taler han langsomt for sådan
bør alle skuespillere gøre. Mange kan ikke forstå når de taler så
hurtigt.

Fra : Prestij

Dato : 18-09-03 23:08

Dolph Lundgren STINKER!!!

Fra : Lars Møller

Dato : 19-09-03 12:05

Hvordan kan listen blive så lang uden at Melanie Griffith er nævnt?

Fra : Fab-4011

Dato : 19-09-03 21:59

On Fri, 19 Sep 2003 13:04:42 +0200, "Lars Møller"
<spam@jatakcrackklovn.jx> wrote:

>Hvordan kan listen blive så lang uden at Melanie Griffith er nævnt?

.....eller Ben Stiller? S'gu!

/Niels

--
"I'm sorry, but never."
--Buffy the Vampire Slayer

Fra : Malene

Dato : 20-09-03 23:39

> Nu er det jo altid sjovt med en liste i stil med "hvem er jeres
> favoritter", så lad os da lige komme med en liste over skuespillere
> som i slet ikke kan tåle at se på film.

- Jeg er ikke dødgod til Drew Barrymore, som har et .. mærkeligt udseende.
Hun duer IKKE til Charlies Angels action, kun til puttenutte roller. Renee
Zellerweger skulle have holdt sin snude fra Chigago, som ellers er en
fantastisk film. er det kun mig, som synes hun altid skinner i sin pande???

Freddie Prinze Jr har ca. 2 ansigtsudtryk - glad, og åh-nej-jeg-er-såret som
han bruger i alle andre situationer end "glad"

Og til sidst .... Sofie Lassen-Kalke. NEJ hun er ikke den smukkeste danske
kvinde, NEJ hun kan ikke synge, og NEJ hun kan absolut ikke spille skuespil!
FRI mig for det kvindemenneske!!!

malene

PS - aaah .... rart med surt opstød!