Håndbetjent sneryder.
Fra : Marineflyver.dk

Dato : 16-09-03 21:33

Hej !

Er der nogen, der kan fortælle mig, om der på markedet findes en motoriseret
eller elektrisk sneryder. Det skal være én, der erstatter en skovl eller en
skraber, og så skal den ikke være alt for stor.

Man kunne måske forestille sig noget på størrelse med en manuel
græsslåmaskine eller lidt større.

Årsagen til dette spørgsmål er, at min kæreste har dårlig ryg og en gang
imellem rejser jeg ifm. mit arbejde. Hvis nu der er faldet sne, så skal
kæresten ud og ordne fortorvet.

Er der nogen der kan hjælpe til en smart løsning ?-Og det skal ikke være
noget med: "Find dig en kæreste med sund ryg."

Mvh.

Henrik

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 16-09-03 22:30

> [...]
en
> skraber, og så skal den ikke være alt for stor.

Du kan få små motoriseret sneslynger.
Var det noget i denne her stil?
http://www.3h-udlejning.dk/products/big/01270077.jpg
Prøv at skrive sneslynge i googles søgefælt.
--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 16-09-03 22:33

> Var det noget i denne her stil?
> http://www.3h-udlejning.dk/products/big/01270077.jpg

Og de fås mindre endnu:
http://www.koldingsbedsteservice.dk/Vinter/Vinter.htm
--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Marineflyver.dk

Dato : 17-09-03 11:14

Er disse noget du har til salg ?-Det ser ud som om, at det er et billede af
dine egne.

Mvh.

Henrik

Fra : Søren ô¿ô