Backup af Mail
Fra : Nils Nyvang

Dato : 16-09-03 19:33

Hej,

Kan nogen hjælpe mig med et program som kan lave backup af enten Outlook
eller Outlook Express. Gerne købeprogram.

/Nils

Fra : Leony

Dato : 16-09-03 19:39

"Nils Nyvang" <nils@nyvang-bacher.dk__> skrev i en meddelelse

> Kan nogen hjælpe mig med et program som kan lave backup af enten
> Outlook eller Outlook Express. Gerne købeprogram.

Her er 3 til OE:
http://www.oehelp.com/OEBackup/Default.aspx
http://www.ajsystems.com/ea7.html
http://www.inachis.com/products/index.htm

Også lige 2 om manuel backup i OE:
http://insideoe.tomsterdam.com/backup/
http://www.iopus.com/guides/oe-backup.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 19:40

Nils Nyvang skrev:
> Hej,
>
> Kan nogen hjælpe mig med et program som kan lave backup af enten
> Outlook eller Outlook Express. Gerne købeprogram.

Dette program findes til både OE og Outlook.
Simpelthen bare nr. 1 til opgaven, fordi der
kan laves backup af det hele:

Backup af:
Mails
Internet favoritter
Mail Rules
Pop3 konto opsætninger
News groups
Backup af adressebogen

http://ajsystems.com/

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-09-03 19:46

Den 16 sep 2003 skrev Nils Nyvang i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hej,
>
> Kan nogen hjælpe mig med et program som kan lave backup af enten
> Outlook eller Outlook Express. Gerne købeprogram.

Her er en til Outlook: http://tinyurl.com/mu5w

LarsK