Silikone frit legetøj
Fra : Kathrine

Dato : 16-09-03 19:09

Hvor finder jeg mon subj. henne?
Har søgt på google, men jeg gør det enten forkert eller også findes
det stort set ikke.

--
Kathrine
---

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-03 20:01

Kathrine <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev:

> Hvor finder jeg mon subj. henne?
> Har søgt på google, men jeg gør det enten forkert eller også findes
> det stort set ikke.

Britta?

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Britta

Dato : 16-09-03 20:15

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message
> Hvor finder jeg mon subj. henne?

Jovist findes det, men silikone er et udmærket materiale til legetøj.
Skyldes spørgsmålet et allergiproblem? Der findes dildoer/vibratorer i
hård plast og latex (f.eks. 'euro dildoer'), men indrømmet er det
sværere at finde andre typer legetøj i andet end silikone. Her tænker
jeg på div. butterflies o.a. ikke dildoagtigt legetøj.
Hvis du vil uddybe lidt kan det være at jeg kan fortælle lidt mere.

Venligst,
Britta

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-03 22:43

Britta <briped@gmx.net> skrev:

> [...]
> jeg på div. butterflies o.a. ikke dildoagtigt legetøj.
> Hvis du vil uddybe lidt kan det være at jeg kan fortælle lidt mere.

Kommunikation på højt plan. Efterhånden behøver man bare skrive:

Rene
Nicolai
Henning
Nusle
osv.

alt efter emnet, så kommer svaret

Fra : Henning

Dato : 17-09-03 03:53

Mark Thomas Gazel wrote:

> Kommunikation på højt plan. Efterhånden behøver man bare skrive:

> [...]

Hov du glemte Mark *GGG*

Mark svare på sifi. pornofilm, tegeseriere etc. etc.

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 17-09-03 09:27

PC skrev:

>Jeg har da noget blødt du må lege med*sf*

En PC er vel ikke så blød :)

Fra : Kathrine

Dato : 17-09-03 08:19

"Britta" skrev:

> [...]
> jeg på div. butterflies o.a. ikke dildoagtigt legetøj.
> Hvis du vil uddybe lidt kan det være at jeg kan fortælle lidt mere.

Det er pga allergi problemer Jeg er SÅ træt af at skulle behandles
for kløesymptomer efter at have brugt det gamle udstyr, så nu er jeg
stået helt af på silikonen. Har også problemer på jobbet med
silikonehandsker, så jeg tror, at den er god nok med allergien.
Jeg smed alt det gamle legetøj ud her forleden, men vil jo gerne have
noget nyt
Nu har jeg kun en bredrillet hård-plast-stavting (kan ikke lige huske
navnet), men savner det lidt blødere.

--
Kathrine
---

Fra : PC

Dato : 17-09-03 09:16

Fra : Britta

Dato : 17-09-03 11:32

> [...]
gerne have
> noget nyt
> Nu har jeg kun en bredrillet hård-plast-stavting (kan ikke lige

Hej Kathrine,
Av, den var værre. Mon din allergi samtidigt kan være
gummiallergi? Jeg er ikke den store kemiker, men jeg har lade mig
fortælle at gummi og silikone dybest set er det samme, men hvis
en eller anden rar person med viden på området kan uddybe..? (Kan
ikke lige komme op med et navn jeg kan kalde på)
Du kunne også overveje om det er visse tilsætningsstoffer i nogle
typer silikone du er overfølsom overfor. www.funfactory.de
'praler af' at lave sexlegetøj af høj kvalitet, i silikone uden
uheldige tilsætningstoffer. Jeg må ved selvsyn indrømme at deres
varer er særdeles lækre, så hvis du har mod på at eksperimentere
bare en lillebitte smule mere, så kunne du jo evt. prøve et af
deres billigste produkter. F.eks. deres kærlighedskugler. Hvis du
kan tåle dem kan du også tåle deres dildoer/vibratorer. Hvis
ikke, tjae, så er det tilbage til den bredriflede af hård plast,
er jeg bange for. Latexdildoerne _er_ altså ikke lige så lækre,
og hvis du også har gummiallergi kan det jo være ligemeget med
dem alligevel.
Hvis du prøver den med kærlighedskuglerne er jeg (og sikkert
flere) meget interesseret i at høre hvad udfaldet blev, så skriv
endelig igen.

Venligst,
Britta

Fra : Kathrine

Dato : 19-09-03 08:18

"Britta"skrev:

> [...]
> Hvis du prøver den med kærlighedskuglerne er jeg (og sikkert
> flere) meget interesseret i at høre hvad udfaldet blev, så skriv

Det var da nogle avancerede nogen fra det link.
Jeg overvejer lige mine muligheder, eller også må jeg en tur til
grønthandleren
Men tak for din hjælp og overvejelser.
--
Kathrine
---

Fra : Henning

Dato : 18-09-03 03:35

Kathrine wrote:

> [...]
> silikonehandsker, så jeg tror, at den er god nok med allergien.
> Jeg smed alt det gamle legetøj ud her forleden, men vil jo gerne have

Silikonehandsker? På mit hospital, står der latex på alle
pakkerne med handsker, jeg har en kolega, der er nød til
at gå med bomulds-handsker da hun er allergisk over for
både nikkel og latex, så når hun bruger disse handsker,
er det uden på sine bomuldshandsker, men en dildo
betrukket, med en bomuldspose, er nok ikke lige sagen

MVH
Henning

Fra : Kathrine

Dato : 19-09-03 08:15

"Henning" skrev:

> [...]
> er det uden på sine bomuldshandsker, men en dildo
> betrukket, med en bomuldspose, er nok ikke lige sagen

LOL - det lyder ikke alt for rart med bomuld dernede
Ja, du har da ret....jeg fik vist lige blandet lidt rundt i
betegnelserne latex og silikone
Jeg har vist været på barsel for længe-......
--
Kathrine
---