Reparation af Outlook postfil
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-03 18:32

Hej

Min computer gik ned....

Herefter efter genstart, kan outlook XP ikke starte op.. Den siger..

"Microsoft Outlook kan ikke startes. Der er en fejl i filen C:\\outlook.pst
lik alle postaktiverede programmet, og brug reparationsværktøj til
indbakke..."

Nogen der ved hvordan og hvorledes?

Jeg kører XP.

Mvh. Bjarke

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 16-09-03 19:22

Bjarke Hansen skrev:

> "Microsoft Outlook kan ikke startes. Der er en fejl i filen
> C:\\outlook.pst lik alle postaktiverede programmet, og brug
> reparationsværktøj til indbakke..."
Det hedder SCANPST.EXE
Prøv- start- søg, så finder du det og kør det så, i mange tilfælde kan
det hjælpe.

Anker Rasmussen
Hanehøj

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-03 20:00

"Anker Rasmussen" <boxer.nospam1@mail.dk> wrote in message

> Det hedder SCANPST.EXE
> Prøv- start- søg, så finder du det og kør det så, i mange tilfælde kan
> det hjælpe.

Mange tak.. Mystisk program, har jeg aldrig hørt om før.. Men nu skulle det
være fixset.. Mange tak for hjælpen..

Bare lidt irreterende at gennemse i menuen ikke viser skjulte mapper/filer

Hvor er det forresten man kan ændre det? Nu bruger jeg godtnok normalt
windows commander, så problemet er ikke stort

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-03 22:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev :

>Bare lidt irreterende at gennemse i menuen ikke viser skjulte mapper/filer
>
>Hvor er det forresten man kan ændre det? Nu bruger jeg godtnok normalt
>windows commander, så problemet er ikke stort

Kontolpanel => Mappeindstillinger => Vis.
--
Knud