Olsen-Banden DVD lyd
Fra : Per Moreau

Dato : 16-09-03 18:13

Er der også andre der oplever den irriterende lyd at det lyder lige som om
at filmene foregår inde i et stort tomt lokale, til trods af at de befinder
sig udenfor i Olsen-Banden på DVD når man bruger 5.1 lyd ?
Lidt synd synnes jeg, når man tænker på at de DVD´ere har været længe
undervejs.
Men så må man nøjes med at høre den støjrensede mono lyd uden 5.1
indstilningen.

Mvh
Per M.

--
This message is brought to you by:
Thompsons Teeth. The only teeth strong enough to eat other teeth.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-09-03 00:16

"Per Moreau" <nomostromo@notevenvalid.com> writes:

> Men så må man nøjes med at høre den støjrensede mono lyd uden 5.1
> indstilningen.

Hvilket da også er det logiske, når nu filmene er optaget i mono.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Steen

Dato : 18-09-03 17:07

Peter B. Juul wrote:

> Hvilket da også er det logiske, når nu filmene er optaget i mono.

Er der noget ekstramateriale med?

jeg har dem på vhs allerede

Fra : Per Moreau

Dato : 17-09-03 17:42

"Steen" <asmusu2@NOpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget ekstramateriale med?
>
> jeg har dem på vhs allerede

En lille smule, ikke det helt store, reviews af DVD´erne:
Nr1 Olsen Banden: www.filmzonen.dk/items/article/312/
Nr2 Olsen Banden På Spanden: www.filmzonen.dk/items/article/313/
Nr3 Olsen Banden i Jylland: www.filmzonen.dk/items/article/314/
Nr4 Olsen Banden´s Store Kup: www.filmzonen.dk/items/article/315/

Resten kommer på DVD således:
Nr 5-8: September
Nr 9+10: Oktober
Nr 11+12: November
Nr 13+14: December
Det forlyder også at i December skulle der komme en Special Ed box,
hvad den så indeholder.

Mvh
Per M.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-09-03 19:27

> Resten kommer på DVD således:
> Nr 5-8: September

Jeg har lige fået disse fra dvdoo.dk idag.

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 17-09-03 19:58

Per Moreau wrote:
> [...]
> Nr 11+12: November
> Nr 13+14: December
> Det forlyder også at i December skulle der komme en Special Ed box,

Der er ændret i release planen, der releases følgende den 12. november:
1) OLSEN BANDEN 11-14
2) OLSEN BANDEN DVD BOX SÆT inkl. OLSEN BANDEN 1-14
3) OLSEN BANDEN DVD BOX SÆT - tom

Hilsen
Henrik Skjærbæk, Aalborg

Fra : Jakobsen

Dato : 17-09-03 21:30

Jeg synes ikke at ekstramaterialet er noget særligt, men bare det at høre
Axel Strøbye læse rettighederne (Dette videogram må ikke kopieres etc.) for
kopien op, inden filmen starter, er fornøjelse nok til idet mindste at
låne/leje en af dem.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-09-03 22:07

"Jakobsen" <mpej@adr.dk> writes:

> [...]
> kopien op, inden filmen starter, er fornøjelse nok til idet mindste at

Jeg har en stærk formodning om, at det bliver trættende i længden...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-09-03 23:15

> Jeg har en stærk formodning om, at det bliver trættende i længden...

Denne DVD må _ikke_ kopieres ... blah blah.

Ja! :) Men det er da sjovt.

Fra : Jan Andersen

Dato : 18-09-03 07:02

On Thu, 18 Sep 2003 00:14:55 +0200, "Christian Poulsen"
<deep@get2net.dk> wrote:

>Denne DVD må _ikke_ kopieres ... blah blah.
>
>Ja! :) Men det er da sjovt.

Ikke når man er tvangsindlagt. Man kan ikke springe over det.

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Morten DH

Dato : 18-09-03 17:59

"Jan Andersen" <FOSjklaml@FOSmail.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke når man er tvangsindlagt. Man kan ikke springe over det.

Nej så kopierer man filmen uden og ser kopien fremover - sådan en behandling
for Di$ney i hvert fald i min hjemmebio for jeg nægter at sidde og glo
trailers (jeg ikke selv har bedt om) eller bruge tid på at spole forbi
dem...

Hvorfor gør man ikke som MGM, vis dog den slags bagefter - alle ved jo
alligevel de ikke må kopiere filmene...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-09-03 08:43

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> writes:

> Denne DVD må _ikke_ kopieres ... blah blah.
>
> Ja! :) Men det er da sjovt.

Ja. En gang. Som et absolut minimum skal man høre det hver gang man
smider en af filmene i afspilleren.
--
Peter B. Juul, o.-.o "What business did a man and a wolf
The RockBear. ((^)) had ridden a mark."

Fra : Max

Dato : 18-09-03 19:05

On Wed, 17 Sep 2003 22:29:43 +0200, "Jakobsen" <mpej@adr.dk> wrote:

> [...]
>kopien op, inden filmen starter, er fornøjelse nok til idet mindste at

Kan man leje dem ?
og hvad med 007 ? ( fra dr.no til Licence to Kill)
min blockbuster har dem ikke (