PGO Big Max 45
Fra : Morten Fogtmann

Dato : 16-09-03 18:20

Jeg har lige købt en brugt PGO BigMax 45, der har kørt omkring 6000 km. Den
kører fint, ca. 55 km/t på lige vej (tror den er fuldt lovlig).
Jeg kunne godt tænke mig at den lige gik 10 -15 km/t ekstra for bedre at
kunne følge med trafikken. Er der nogen der har nogle gode forslag til
hvilken begrænsning jeg skal pille ved for nemmest at opnå lidt ekstra
topfart (ville oprindeligt have stoppet blindrøret på udstødningen, men der
er ikke noget (er den begrænset i potten istedet ??)!!!!)

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Tyson

Dato : 09-10-03 12:50

En ændring i variatoren, så køre den som min "MAX" ca. 75 - 85. Og optrækket
er også mærkbart bedre.

Mvh.
Mogens
Aalborg