Dansk Scooter Tun
Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 16-09-03 14:32

Hejsa

Jeg vil lige høre om der er nogen der har et telefonnumer til ovenstående
virksomhed?
Jeg har bestilt nogle varer forrige mandag, men de er ikke dukket op endnu.
Der står godt nok på siden at leveringen kan vare fra 1-8 dage, men da det
drejer sig om en krydspind og et nåleleje, kan jeg ikke tro at det er pga.
transportproblemer.
Jeg har mailet, men intet svar endnu.

/Thomas

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 17-09-03 12:29

Hejsa

Efter lidt detektiv arbejde har jeg fundet en del info på ham der har
biksen. Jeg har dog ikke rigtig kunne finde noget om nogen der har
erfaringer med at handle med ham. Er det en fuskerbiks man skal holde sig
fra (mit umiddelbare svar er: JA) eller er han bare tung at danse med?

/Thomas

Fra : DadelTramper

Dato : 17-09-03 16:08

Jeg har købt en variomatic gennem Dansk Scootertun. Den blev bestilt via
Internettet om mandagen, og onsdag lå der en efterkravsseddel i min
postkasse. Jeg klager ikke over leveringen.

/DadelTramper

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 19-09-03 07:42

"DadelTramper" <Dadel@Tramper.com> wrote in message
> Jeg har købt en variomatic gennem Dansk Scootertun. Den blev bestilt via
> Internettet om mandagen, og onsdag lå der en efterkravsseddel i min
> postkasse. Jeg klager ikke over leveringen.

Jeg fatter det bare ikke så. Jeg bestilte delene forrige mandag (d. 8/9) og
overførte pengene til hans konto et halvt minut efter. Jeg har fået en
autpmatisk ordrebekræftigelse på at jeg har bestilt varen, men siden er der
ikke sket en skid. Jeg har mailet ham flere gange, men uden svar, jeg har
ringet til ham på de telefonnumre jeg har kunnet finde på ham, men han
svarer ingen steder...
Jeg er kommet til det punkt at jeg bare skal ha' mine penge tilbage, uanset
hvad.

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-03 08:54

Der står et eller andet på siden om at de har haft computer-problemer og
derfor har mistet en del e-mails.

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 19-09-03 08:48

"Lasse Skyum" <lskyum(AT)mail.dk> wrote in message
> Der står et eller andet på siden om at de har haft computer-problemer og
> derfor har mistet en del e-mails.

Ja der står at de har haft nedbrud dagen efter jeg bestilte og har mistet de
mails der var skrevet op til d. 6/9. Jeg skrev 1. gang til dem d. 10/9 for
at høre hvornår jeg kunne forvente det leveret. Men jeg har intet hørt fra
dem overhovedet...

/Thomas

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 19-09-03 09:36

Nu har jeg lagt en ordre på 9K med besked om at kontakte mig før han gør
noget.. så kan det være at han reagerer...

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-03 11:14

Hehe, nice move

Men da andre har modtaget deres sine ordre uden problemer tror jeg du se det
som en fejl og ikke en bevist handling om at snyde dig for penge.

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 22-09-03 07:32

> Hehe, nice move

Jep og det virkede. han ringede til mig i fredags, men jeg var der
selvfølgelig ikke til at tage telefonen. Men han ringer nok igen i dag.
Synes bare det virker underligt at han først reagerer når der ligger en
ordre på 9K. Jeg kan ikke se nogen steder hvor der står at 319 kr. skulle
være for lidt...

> Men da andre har modtaget deres sine ordre uden problemer tror jeg du se
det
> som en fejl og ikke en bevist handling om at snyde dig for penge.

Jeg vil nu stadig vove at påstå at han er hamrende uproffesionel. At der
skal gå 14 dage før at han kontakter mig, det er ikke smart. Lige meget om
det er en fejl eller ej.

/Thomas