E-Mail
webnoob 5265
Outlook Express i stedet for Outlook 2000
Fra : Stig Christensen

Dato : 16-09-03 09:55

Når jeg klikker på et mail-link på en hjemmeside, vil jeg meget gerne ha' at
mit mail program Outlook 2000 starter, men i stedet starter Outlook Express!
Jeg har været inde i Explorer under
funktioner>Internetindstillinger>Programmer og angive at Outlook 2000 skal
bruges som E-mail program, men det hjælper ikke!

Mit OS er XPProfessional.
Er der nogen der kan hjælpe?

Venlig Hilsen Stig Christensen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-09-03 14:27

Stig Christensen skrev:

> Jeg har været inde i Explorer under
> funktioner>Internetindstillinger>Programmer og angive at Outlook
> 2000 skal bruges som E-mail program, men det hjælper ikke!

Hmm, det burde ellers være tilstrækkeligt.
Du har vel prøvet at genstarte computeren efter den ændring inde i
internetindstillingerne, ikke?

Hvis du har, hvad står filtypen '(NONE) URL:MailTo Protocol' så til
inde i Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Filtyper? Hvis den står
til OE, så er det derfor. Den skal også pege på Outlook, men det
burde nu også ske automatisk når du bestemmer at Outlook skal være
standardprogram til mails inde i internetindstillingerne.

Madsen.