Man kan ikke skrive BRUTALT, kun handle br~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-03 03:33

Det er børnehaveagtigt når folk gør debat til bogstaveligheder, og kræver
fængsling og censur for folk der ikke mener som dem

Påstanden om at jeg skriver "brutalt" og fortjener straf, er komisk, når man
ser på hvad islamister har lov til og hvad kommunister havde lov til da de
var i folketinget.

At opfordre til vold (hvilket jeg aldrig på nogen måde har gjort) kan være
lovstridigt.

Men den ønskede censur eller fængsling imod mig, kræver lidt mere end
verbal, teoretisk analyse, som nogen er uenig i.

At folk på Usenet af ingenting provokeres til at anbefale stalinitisk
demokratki-ophævelse ,

peger imod, at danskerne aldrig har haft bedre etik end tyskerne havde under
nazismen.

Bemærk hvordan folk springer op som en løve, og falder ned som et lam, og
flygter fra debatten, når de indser, at deres angreb var uden logik.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Brian Petersen

Dato : 16-09-03 09:35

"Bo Warming"

> Det er børnehaveagtigt når folk gør debat til bogstaveligheder, og kræver
> fængsling og censur for folk der ikke mener som dem

Er dette indlæg skrevet af den samme Bo Warming som i en anden tråd
indirekte truede med injurie-lovgivningen?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-03 09:38

"Brian Petersen" <kanal@klog.dk> wrote in message
> "Bo Warming"

> Er dette indlæg skrevet af den samme Bo Warming som i en anden tråd
> indirekte truede med injurie-lovgivningen?

Jeg har ALDRIG truet med injuriesøgsmål

Jeg har påvist at visse uhyrlige injurier imod mig er så grotesk kriminelle,
at jeg let kunne blive rig som Jønke, hvis jeg gad søgsmål.

Fra : Brian Petersen

Dato : 16-09-03 09:49

"Bo Warming"

> Jeg har ALDRIG truet med injuriesøgsmål
>
> Jeg har påvist at visse uhyrlige injurier imod mig er så grotesk
kriminelle,
> at jeg let kunne blive rig som Jønke, hvis jeg gad søgsmål.

Hi-hi..

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-09-03 09:46

Bo Warming wrote:

<snip>

http://shor.ter.dk/423881157

--
Jacob

If you're in a war, instead of throwing a hand grenade at the enemy,
throw one of those small pumpkins. Maybe it'll make everyone think how
stupid war is, and while they are thinking, you can throw a real
grenade at them.

Fra : Fætter

Dato : 17-09-03 14:25

<meningsløst ævl>
Hvad er det lige det her har med film at gøre?

Savner du folk at snakke med - kontakt Røde Kors og få dig da en besøgsven
din stakkel.

Jens.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-03 15:10

"Fætter" <faetter_*s*p*a*m*s*u*c*k*s*jens@yahoo.com> wrote in message
> Savner du folk at snakke med - kontakt Røde Kors og få dig da en besøgsven

Nu har staten og internetvæsenet lavet en ng til filmdebat,
og da mine indlæg er så ontopic som andet, så er det en borgerret at se, om
noget afføder kommentar - og hvis det ikke sker, kan det alligevel tænkes,
at det læses så meget som andet og gør gavn.

Savner du selskab, siden du - i modsætning til mig - skriver OFFtopic?

Det blev påstået at noget jeg skrev var "brutalt" eller "kynisk", men det
lader til, at det kan ikke bekræftes

En ng er ikke en lukket klub.

Fra : Christian Andersen

Dato : 17-09-03 16:01

Bo Warming wrote:

> Det blev påstået at noget jeg skrev var "brutalt" eller "kynisk", men det
> lader til, at det kan ikke bekræftes

Du er off-topic og dit indlæg er ikke intelligent.

Hav en god dag.

XFUT: dk.admin.netikette

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Fætter

Dato : 17-09-03 22:49

> Nu har staten og internetvæsenet lavet en ng til filmdebat,
Nej, staten og "internetvæsenet" (hvad det så end er du mener med det?) har
intet at gøre med oprettelsen af nyhedsgrupper. Det er brugerne, der
foreslår nye grupper. Tjek evt. www.usenet.dk hvis du skulle være i tvivl.

> [...]
> noget afføder kommentar - og hvis det ikke sker, kan det alligevel tænkes,
> at det læses så meget som andet og gør gavn.
Korrekt: ytringsfriheden eksisterer, men derfor behøver man vel ikke
misbruge den. Hvorfor genere andre folk ved at fylde en nyhedsgruppe der er
dedikeret til filmdebat ved at oprette indlæg der ikke har noget med dette
emne at gøre?

> Savner du selskab, siden du - i modsætning til mig - skriver OFFtopic?
Mit svar er on-topic i forbindelse med det indlæg jeg svarer på, hvilket var
dit.

> Det blev påstået at noget jeg skrev var "brutalt" eller "kynisk", men det
> lader til, at det kan ikke bekræftes
For min skyld skal du være velkommen til at forsvare dig, men vil du i
fremtiden være så venlig at gøre det ved at reply'e direkte på det indlæg du
mener har angrebet dig, i stedet for at oprette en helt ny tråd der er
off-topic?

> En ng er ikke en lukket klub.
Nej, der er adgang for alle slags personer med internetadgang.

Jens.