HTML-side sendes og vises i en mailklient.~
Fra : Steen Løcke

Dato : 15-09-03 15:24

Hej Venner!

Jeg har fået en opgave; men jeg er løbet på grund!

Det går ud på at jeg skal lave en hjemmeside som efterfølgende skal kunne
sendes til en lukket kreds af brugere (altså ikke noget med spam!). Jeg har
forsøgt at kopiere koden ind i body-området for den nye mail; men når jeg
sender mailen med hele min fine kode kommer den frem nøjagtig som indlagt i
mailen...altså ikke nogen visning af alt det jeg har siddet og lavet. Surt
show!
Hvordan i alverden gør man? Jeg véd jo at det må kunne lade sig gøre for
dagligt får jeg jo mail ind fra alverdens afsendere fx. fra Multi Media
Eksperten m.fl. som alle sender de fineste HTML sider til mig.
Jeg vil blive meget glad om nogen kunne hjælpe :)

På forhånd tak!
Steen

Fra : Krabsen

Dato : 15-09-03 15:52

Jeg ville pakke HTML-siden(erne) i en zip-fil og så sende den til
modtagerne. Evt. som selvudpakkende .exe-fil, så der ikke er krav til, at
modtagerne har WinZip.

Så er du ude over at tage hensyn til, hvordan modtagernes mail-klient
opfører sig.

mvh

Krabsen

Fra : Steen Løcke

Dato : 15-09-03 23:36

Jeg kan godt se din pointe; men nu var det jo ikke lige den løsning jeg
søgte *SMILING* idet jeg gerne ville ha' at modtagerne umiddelbart blot
skulle kunne se resultatet af HTML'en i deres mailklient uden at benytte
andre programmer. Modtagerne kan i dette tilfælde alle sammen se HTML i
deres mailklient, så der er ikke nogen "ko på isen" i den retning.

Hvor tror du jeg kan finde svar på mit spørgsmål...

Hilsen
Steen

Fra : Jesper Harder

Dato : 16-09-03 00:26

"Steen Løcke" <steen@kenshi.dk> writes:

> [...]
> nogen "ko på isen" i den retning.
>
> Hvor tror du jeg kan finde svar på mit spørgsmål...

Det er simpelt at gøre i det emailprogram jeg bruger.

Du bruger tilsyneladende Outlook Express, så prøv at spørge
OE-brugerne i gruppen:

dk.edb.internet.software.mail+new.outlook-express

Fra : Steen Løcke

Dato : 16-09-03 21:00

...hrmmm...jeg bruger både Outlook Express og Outlook 2000; men jeg takker
for rådet og prøver den NewsGroup du anbefaler.

Tak :)
Hilsen
Steen

Fra : Jane

Dato : 15-09-03 23:48

Steen Løcke skrev i <news:bk4i1j$1h0m$1@news.cybercity.dk>:

> Hvordan i alverden gør man?

Jeg vil tro det vil hjælpe hvis du oplyser hvilket program
du vil benytte til at sende din html mail med.

Jane

Fra : Steen Løcke

Dato : 16-09-03 21:01

Jeg benytter både Outlook Express og Outlook 2000.

Steen