Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Streamline til OSX
Fra : Søren

Dato : 15-09-03 13:44

Hej Gruppe

Jeg benytter i dag Adobe Streamline på OS9 til at vektorisere
indscannede S/H logoer. Jeg er nu ved at gå over til OSX og jeg tror
ikke Streamline er OSX kompatibelt.

Findes der andre produkter som kan gøre det samme for mig.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Villy Erichsen

Dato : 15-09-03 16:25

In article <1g1c0o2.3c0jikkqlxe4N%srl@get2net.dk>, Søren
<srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
> ikke Streamline er OSX kompatibelt.
>
> Findes der andre produkter som kan gøre det samme for mig.

Det er efterhånden nogle år siden Adobe stoppede med at udvikle
Streamline.
Corel Draw har et program der hedder Trace - som gør det samme - bare
bedre. (en del af Corel Draw pakken)
Version 11 kører kun OS X.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 15-09-03 21:18

In article <150920031725126791%spam@hammel-by.dk>, Villy Erichsen wrote:

> [...]
> Streamline.
> Corel Draw har et program der hedder Trace - som gør det samme - bare

Der findes også et opensource alternativ der hedder autotrace.
http://autotrace.sourceforge.net/