Aladin air-Z, vurdering
Fra : CK

Dato : 15-09-03 07:56

Jeg tænker på at købe den. Er der nogen der vil dele deres erfaringer med
mig?
Er den i orden?

MVH
Claus

Fra : Lars K.

Dato : 15-09-03 08:15

> Jeg tænker på at købe den. Er der nogen der vil dele deres erfaringer med
> mig?
Ja.

> Er den i orden?

Jeg syntes den er helt OK. Det eneste jeg syntes ikke er så godt ved den er
at prisen er for hør, men det er jo ligegyldigt nu hvor jeg har købt den :)

Du skal overvede hvad du skal bruge den til og hvormeget du dykker og om det
er i udlandet, da jeg syntes den er lidt stor (kloset) når man ikke har en
stor dragt på. (Det er ikke et problem, men nok noget jeg vil overveje hvis
du kun skal dykke i varmt vand)

lars

Fra : Claus

Dato : 15-09-03 10:45

Der er vist ikke visning af vandtemperaturen, vel?

Fra : Lars K.

Dato : 15-09-03 15:13

> Der er vist ikke visning af vandtemperaturen, vel?

Nej og Ja. Der er ikke temp. visning under dykket men den vises når man
overføre til PCen. Man kan også spørge om hvad man skal bruge en
vandtemperatur til! hvis man fryser! ja så frysem man og fryder man ikke så
er alt jo OK.

lars

Fra : Ole Martin Pedersen

Dato : 15-09-03 10:19

CK wrote:
> Jeg tænker på at købe den. Er der nogen der vil dele deres erfaringer
> med mig?
> Er den i orden?

Hadde en Air X som er samme opplegget.

Svært bra brukergrensesnitt! Lettlest, bra menyer etc.

Byttet til en Suunto fordi jeg ikke trenger trådløst manometer. Suuntoen gir
mer for pengene (Vyper, Vytec), men brukergrensesnittet er dårligere enn
Uwatec.

--
Ole Martin Pedersen