bagbremser
Fra : Tobias Klint

Dato : 14-09-03 21:02

Hej

Er der en der kan forklare hvordan man skifter bagbremsen på en Gilera
Stalker ? Jeg har før skiftet på en Suzuki DM50, men umiddelbart ser det
lidt mere indviklet ud på en scooter! Så en lille trin for trin guide eller
andre gode råd, vil jeg være meget taknemmelig for

Hilsen Tobias

Fra : kion

Dato : 14-09-03 21:09

du bestiller nye bremsebakker

så river du baghjulet og udstødning af og så piller du de gamle a og sætter
de nye på..

/kion

Fra : Tobias Klint

Dato : 14-09-03 21:18

kion wrote:
> du bestiller nye bremsebakker
>
> så river du baghjulet og udstødning af og så piller du de gamle a og
> sætter de nye på..
>
> /kion

Hej

Ligger selve bremsebakken inde i fælgen, ligesom på en gammel knallert ?
Det er altså ikke nødvendigt at have mere af end, udstødning/fælge ? Så er
det nok ikke så slemt alligevel !

Hilsen
Tobias

Fra : kion

Dato : 14-09-03 21:50

> Ligger selve bremsebakken inde i fælgen, ligesom på en gammel knallert ?

jeps...

held og lykke med det..

Fra : Tobias Klint

Dato : 15-09-03 05:17

kion wrote:

> jeps...
>
> held og lykke med det..

Så vil jeg prøve det...
og tak for hjælpen..

Tobias

Fra : kion

Dato : 15-09-03 18:06

> og tak for hjælpen..

det var så lidt skulle det være en anden gang..

/kion

Fra : Tobias Klint

Dato : 15-09-03 18:11

kion wrote:

> det var så lidt skulle det være en anden gang..
>
> /kion

Ja det ved man jo aldrig